سفارت بحرین در تهران درباره اعلام رژیم این کشور برای قطع رابطه دیپلماتیک با ایران گفت: هنوز هیچ دستوری به ما داده نشده است.

 به گزارش مشرق، در حالی که دولت بحرین ساعاتی قبل از قطع روابط دیپلماتیک با ایران سخن گفت، خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس در تماس با سفارتخانه بحرین در تهران اطلاع یافت که هنوز هیچ دستوری از منامه برای تعطیلی سفارتخانه بحرین در تهران دریافت نکرده است.

دولت بحرین امروز ضمن اعلام قطع روابط دیپلماتیک با تهران به کارکنان و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی در منامه مهلت داد که ظرف 48 ساعت خاک این کشور را ترک کنند.

این اقدام دولت بحرین به دنباله روی از ریاض صورت می‌گیرد.

پیش از این یک منبع دیپلماتیک به خبرنگار فارس گفته بود که احتمالا بحرین و امارات پس از عربستان با صدور بیانیه‌هایی اقدام به قطع رابطه با تهران خواهند کرد.

در پی اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان و تجمع اعتراض آمیز مقابل سفارتخانه عربستان در تهران و ورود جمعی از معترضان به این سفارتخانه و وارد شدن خساراتی به این سفارتخانه، در ساعات پایانی شب گذشته عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان از قطع روابط دیپلماتیک ریاض و تهران خبر داد و دیپلمات‌های این کشور نیز تهران را ترک و به دیپلمات‌های جمهوری اسلامی مهلت داده شد که ظرف 48 ساعت خاک عربستان را ترک کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    تبریک به کسانی که از دیوار رفتند بالا .
  • محسن ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    خدا وکیلی واسه بنده یه سوال مطرحه: این همه اتفافات ریز و درشت و خوب و بد که هر سال و هر ماه و هر هفته و هر روز و هر ساعت و هر دقیقه در کشورهای دور و نزدیک و غربی و شرقی و انقلابی و وابسته و دیندار و بی دین و دمکراتیک و دیکتاتوری و... رخ میده، چند موردش رو سراغ داریم که منجر به حمله و تعرض به سفارتخانۀ کشوری در کشور دیگه ای شده باشه؟ ابوالفضلی هر کس هر موردی که سراغ داره اسم ببره تا معلوم بشه کار کسانی که در کشور ما این کارو می کنن چقدر در دنیا رایج و مقبول و قابل دفاعه. مشرق جان شما هم لطفا سانسور نکن. ممنون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس