کد خبر 516248
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

زمزمه‌هایی مبنی بر تبعید «ظاهر قدیر» نماینده مجلس افغانستان به گوش می رسد.

به گزارش مشرق، اظهارات نماینده جنجالی افغانستان این روزها سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

عده‌ای از فعالان شبکه‌های اجتماعی افغانستان نوشتند: ژنرال «جان کمپبل» فرمانده ارشد ناتو در افغانستان طی تماس تلفنی با «اشرف غنی» فعالیت‌های معاول اول پارلمان این کشور را مداخله در امور نظامی خوانده و خواهان جلوگیری از ادامه این اعمال شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که «محمد اشرف غنی» انتقاد ژنرال کمپبل را تایید کرده و وعده داده تا حد امکان برای توقف فعالیت‌های ظاهر قدیر تلاش می‌کند و یا در آخرین گزینه ظاهر قدیر را مجبور خواهد کرد تا افغانستان را ترک کند.

ظاهر قدیر معاون اول پارلمان افغانستان مدتی است علیه جنگجویان داعش اسلحه برداشته و می‌جنگد.

اخیراً خبر سر بریدن 4 تن از اعضای داعش توسط شبه‌نظامیان منصوب ظاهر قدیر انتشار یافت که واکنش‌های تند رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای را در پی داشت.

ظاهر قدیر همچنین چندی پیش شورای امنیت ملی افغانستان را به حمایت از گروه وابسته به داعش در ننگرهار متهم کرد و گفت که اگر در این زمینه اسناد را ارایه کند، حکومت سقوط می‌کند.

نماینده مجلس افغانستان همچنین مدعی شده هواپیمای قطری که چندی قبل در فرودگاه هرات نشسته بود، میهمانان پسر احمدضیاء مسعود بوده و وی به همین منظور اجناسی را نیز خریداری کرده بود.

حال نیز شنیده می‌شود که می‌خواهند این نماینده جنجالی را تبعید کنند یا اینکه کاری کنند تا فعالیت‌های وی متوقف شود. اینکه شایعه باشد یا واقعیت را باید منتظر ماند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس