کد خبر 516218
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

سخنگوی پلیس مونیخ اعلام کرد دو ایستگاه قطار شهر مونیخ المان در آستانه سال جدید میلادی به‌دلیل نگرانی‌های مربوط به توطئه تروریستی احتمالی، تخلیه شده است.

به گزارش مشرق، سخنگوی پلیس مونیخ اعلام کرد: نگرانی های مربوط به حملات تروریستی احتمالی منجر به تخلیه دو ایستگاه قطار و متوقف شدن خدمات قطار مونیخ شده است.

مقام های رسمی اعلام کردند که حملات انتحاری برنامه ریزی شده با گروه تروریستی داعش، مرتبط بوده است. پلیس اطلاعات قطعی دریافت کرده اند که به طور قاطع نشان می دهد که طرح هایی برای حملات تروریستی در مونیخ وجود داشته است، به خصوص علیه یک ایستگاه مهم قطار و ایستگاه راه آهن در غرب مونیخ.

به گزارش سی ان ان، پلیس مونیخ اعلام کرده است که مقام های رسمی اطلاعات مربوط به تهدید حمله تروریستی در آستانه سال جدید را جدی و معتبر ارزیابی کرده اند.

مقام های آلمانی به نیروهای پلیس دستور داده اند تا مظنونان اصلی این حملات برنامه ریزی شده را پیدا کنند.

یواخیم هرمان وزیر امور داخلی ایالت باواریا نیز تاکید کرد: یک آژانس اطلاعاتی آلمان گزارش داده است که توطئه حمله تروریستی به ایستگاه قطار، مرتبط با گروه تروریستی داعش بوده است.

مونیخ مرکز ایالت باواریا است. هرمان گفت: این تهدید به طور خاص مربوط به نیمه شب و علیه 2 ایستگاه قطار بوده است.هربرت آندرا رئیس پلیس مونیخ نیز در جمع خبرنگاران تاکید کرد: بین 5 تا 7 تروریست قصد حمله تروریستی انتحاری داشته اند.

اوایل امروز جمعه، هر دو ایستگاه قطار در غرب مونیخ فعالیت خود را مجددا از سر گرفته اند. پس از حملات تروریستی 13 نوامبر در شهر پاریس که منجر به کشته شدن بیش از 130 نفر شد، نگرانی های زیادی در خصوص حملات تروریستی بیشتر در سراسر اروپا وجود دارد. در هفته های اخیر، مظنونان تروریستی در کشورهی بلژیک، فرانسه، اتریش و سایر کشورهای اروپایی بازداشت شده اند.

ایستگاه‌های قطار مونیخ ازترس داعش تخلیه شد+عکسایستگاه‌های قطار مونیخ ازترس داعش تخلیه شد+عکس


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    خخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس