کد خبر 516164
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: لایحه برنامه ششم توسعه به‌زودی تقدیم مجلس می‌شود و علت تأخیر آن تأیید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام مجید انصاری در جمع خبرنگاران در حاشیه اجلاس دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: آموزش و پرورش بزرگترین و مهمترین دستگاه در کشور است و بیش از یک میلیون کارمند و یازده میلیون دانش آموز دارد.

وی گفت: دولت در همین مدت محدود سند تحول بنیادین و طرح رتبه بندی معلمان را تصویب کرد و با وجود بار مالی زیاد، دولت آن را تأمین کرد و در پاداش معلمان تغییر ایجاد شد و منابع ویژه‌ای نیز در بودجه 95 برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شد.

معاون پارلمانی ریس جمهور عنوان کرد: نگاه بلندمدت به آموزش و پرورش، تحول اساسی و تسهیل مشارکت خیّرین و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در دستور کار دولت در حوزه آموزش و پرورش است.

انصاری با اشاره به مسئله انتخابات پیش رو بیان کرد: همه مردم ایران در انتخابات نقش آفرین هستند و اقتدار نظام بر پایه رأی مردم است، حضور مردم در همه‌جا از جمله انتخابات فراگیر است و یکی از کلیدی‌ترین نقش‌ها در برگزاری انتخابات را معلمان ایفا می‌کنند.

وی گفت: لایحه برنامه ششم توسعه به‌زودی تقدیم مجلس می‌شود و علت تأخیر آن تأیید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری بود، در سازمان مدیریت و برنامه ریزی ستاد ویژه اقتصاد مقاومتی به‌صورت ویژه کار می‌کند و در هفته آینده نیز جلسات فوق العاده‌ای در این زمینه برگزار می‌شود.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس