مسئولان پیست دیزین اعلام کرده‌اند که این پیست را در اختیار فدراسیون اسکی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرار می‌دهند به شرطی که فدراسیون برگزار کننده این رقابت‌ها باشد.

به گزارش مشرق، پیست دیزین اواسط دی ماه امسال میزبان 4 مسابقه بین‌المللی در رشته اسنوبرد و آلپاین است و برای نخستین بار تعداد زیادی ورزشکار از داخل کشورمان برای شرکت در این رقابت‌ها ثبت‌نام کرده‌اند این در حالی است که در اتفاقی عجیب مسئولان این پیست اعلام کرده‌اند فدراسیون خودش برگزار کننده این رقابت‌ها خواهد بود.

حمیدرضا تفته مدیر عامل شرکت رایکا توسعه کیش بهره برداره پیست دیزین درباره اینکه شایعاتی مبنی بر عدم برگزاری مسابقات شنیده شده و این حرف‌ها چقدر صحت دارد، گفت: من به فدراسیون نامه زده‌ام و گفته‌ام که پیست به بهترین شکل آماده است تا این رقابت‌ها را برگزار کند، اما ما برگزار کننده نیستیم و فدراسیون مسابقات را برگزار می‌کند.

صحبت‌های تفته را برای برگزاری این رقابت‌ها می‌توان با مثالی در میزبانی استادیوم آزادی در برگزاری مسابقات مختلف روشن‌تر بیان کرد.

وقتی تفته این حرف را مطرح می‌کند که دیزین آماده است، اما فدراسیون باید مسابقات را برگزار کند، مانند این است که استادیوم آزادی میزبانی بازی‌های پرسپولیس و یا استقلال را داشته باشد، اما همه کارها از جمله بلیت‌فروشی، تبلیغات دور زمین، استقرار نیروهای امنیتی و ... با تیم‌های میزبان باشد، در حالی که چنین کاری غیرممکن است.

تیم‌های حاضر در ورزشگاه پولی را به مسئولان آزادی پرداخت می‌کنند و در مقابل تمامی تجهیزات از طریق ورزشگاه تامین می‌شود.

مدیرعامل دیزین در این خصوص گفت: هر مسابقه ضوابط و تجهیزات خاص خود را دارد. طبق قراردادی که با سازمان تربیت‌بدنی داشته‌ایم ما باید پیست را آماده کرده و در اختیار فدراسیون قرار دهیم.

تفته در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه شما هزینه‌ای هم از فدراسیون برای این میزبانی دریافت می‌کنید یا خیر، تصریح کرد: ما نه تنها پولی نمی‌گیریم بلکه به فدراسیون مبلغی را نیز کمک می‌کنیم.

به گزارش فارس، قرار است مسئولان جهانی بازدیدی را از این پیست داشته باشند تا رقابت‌های جهانی در دیزین پیگیری شود، اما شنیده‌ها حاکی از این است که برخی از عوامل در تلاش هستند تا با ایجاد مشکلاتی از برگزاری این رقابت‌ها جلوگیری کرده و فدراسیون را به عنوان مقصر معرفی کنند این در حالی است که پیست دیزین به صورت کامل خود را کنار کشیده و همکاری‌های لازم را برای برگزاری این مسابقات با فدراسیون ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس