کد خبر 512652
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

اخباری که اخیراً از بهبودی دارنده هفت عنوان قهرمانی رقابت‌های فرمول یک حکایت داشته‌اند، توسط مدیربرنامه‌های او تکذیب کرد.

شایعه بهبودی شوماخر تکذیب شد
به گزارش مشرق، در چند روز اخیر گروهی از رسانه‌های آلمانی به نقل از برخی نزدیکان میشائیل شوماخر اعلام کردند که حال راننده آلمانی پیشین تیم‌های فرمول یک فراری و مرسدس روبه‌ بهبودی است و او اکنون با کمک فیزیوتراپ خود می‌تواند راه برود و حتی دست‌هایش را بالا ببرد.

شش روز دیگر دومین سالگرد حادثه دلخراشی است که برای شوماخر در پیست‌ اسکی مریبل در جنوب فرانسه رخ داد که در آن دچار ضربه مغزی شد و به کما رفت. از آن زمان تا کنون بهبودی چشمگیری در وضعیت شوماخر صورت نگرفته است، اما گروهی از رسانه‌های آلمانی از جمله مجله «بونته» ادعا کرده‌اند که روند درمانی قهرمان پیشین فرمول یک در منزل شخصی‌اش در کنار دریاچه ژنو، خوب پیش رفته است. این نشریه به نقل از یکی از نزدیکان شوماخر نوشته است که راننده پیشین تیم فراری بسیار لاغر شده است، اما اکنون می‌تواند راه برود و دستانش را تکان بدهد.

بلافاصله پس از انتشار این خبر، خانواده شوماخر در گفت‌و‌گو با نشریه بیلد، موضوع بهبودی پرافتخارترین راننده فرمول یک جهان را تکذیب کردند. سابین کم، مدیر برنامه‌های شوماخر در این خصوص اظهار داشت: احساس وظیفه کردیم که در خصوص برخی اخبار که هیچ اساسی نداشته‌اند، شفاف‌سازی کنیم. شایعه مطرح‌شده اخیر کاملاً غیرمسئولانه بود و متأسفانه علاوه بر نقض حریم خصوصی شوماخر، سبب ایجاد امید کاذب در میان اطرافیان او شده است.

شوماخر در تاریخ 29 دسامبر سال 2013 در پیست اسکی مریبل فرانسه به دلیل حرکت در قسمت ممنوعه با یک صخره برخورد کرد و با وجود استفاده از کلاه ایمنی شدیداً دچار ضربه مغزی شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس