کد خبر 515210
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

در يازدهمين جشنواره ملي قهرمانان صنعت ايران، «100 برند ارزشمند ايران» معرفي مي شود.

به گزارش مشرق، دبيرخانه جشنواره قهرمانان صنعت ايران اعلام کرد ،اين جشنواره که قرار است دي ماه امسال به همت  وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شود،گامي موثر در جهت برند سازي در بخشهاي مختلف توليدي و زمينه سازي براي رقابت بين برندهاي معتبر ايراني است.

 شناسايي برندهاي ارزشمند ايراني ،حمايت از توليد داخلي،  ترويج فرهنگ برندسازي ، افزايش رقابت پذيري در صنعت کشور و تعامل و همکاري با بانک ها براي جلب حمايت آنها  براي رفع موانع نقدينگي بنگاه هاي اقتصادي ازجمله اهداف اين جشنواره عنوان شده  است .

در  اين جشنواره برندها در 15 حوزه  با بهره گيري از مدل هاي معتبر بين المللي ارزش گذاري برند، بر اساس يک فرآيند سه مرحله اي شامل سهم ذهني، ارزيابي ارزش ويژه برند و محاسبه ارزش برند بر مبناي ارزيابي مالي  ارزيابي  شده اند.

لوازم‌ خانگي، محصولات غذايي، محصولات بهداشتي و شوينده، منسوجات، خدمات بانکي و بيمه، خدمات آموزشي، فن‌آوري اطلاعات، خودرو، مبلمان و تجهيزات اداري، محصولات شيميايي، خدمات مسافرتي، اپراتور تلفن همراه، ساختماني، خبرگزاري ها و سايت ها، و اماکن از جمله بخشهايي است که در اين ارزشگذاري ارزيابي شده اند.

انتخاب و معرفي برندهاي ارزشمند بازار ايران، انتخاب و معرفي واحدهاي برتر در صنعت نفت و انرژي و انتخاب و معرفي واحدهاي نمونه صنعتي و معدني از ديگر موضوعات اين جشنواره است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس