فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: ارتش مقتدر جمهوري اسلامي با بهره گيري از قابليت هاي دفاعي و عملياتي خود آماده مقابله با هر تهديدي در منطقه است.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از ایرنا، احمدرضا پوردستان روز شنبه در آيين صبحگاه عمومي لشگر 16 زرهي قزوين با اشاره به شرايط ويژه و نوع تهديدات دشمن در منطقه، افزود: رويارويي يك ابر قدرت با كشوري كه به لحاظ فن آوري هاي نظامي در سطح پايين تري قرار دارد ما را وارد شرايط ناهمطرازي قرار داده است.
وي اضافه كرد: حضور ناملموس دشمني كه با تمام توان خود وارد منطقه شده و با تسلط بر منابع نفتي هيچ رقيبي را در برابر خود نمي بيند؛ نظام مقدس اسلامي را برآن داشت تا در برابر اين خود كامگي بايستد تا جايي كه ما با تامين تمام فناوري هاي نظامي خود در برابر اين تهديدات از آمادگي بالايي برخوردار شده ايم.
اين مسوول با اشاره به اينكه نيروهاي غربي به سركردگي آمريكا پس از حمله به افغانستان و عراق طرح حمله به ايران را در دستور كار خود قرار داده و اين مساله را نيز بارها از تريبون ها و رسانه هاي خود اعلام مي كنند، يادآور شد: وجود با صلابت و پرقدرت نظام مقدس جمهوري اسلامي و رهبري هوشمندانه فرماندهي معظم كل قوا عامل اصلي اجرا نشدن اين نقشه شوم دشمنان است.
فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي نقطه قوت نظام را در اصل ولايت فقيه دانست و ادامه داد: به فرموده معظم له 'وظيفه نيروهاي ارتش، سپاه و نيروهاي مسلح بايد همانند نقش قلعه ها و ديوارهاي نفوذناپذير دژي باشند تا دشمن نتواند از آن عبور كرده و كاري هم با مردم داخل قلعه نداشته باشند'.
پوردستان خاطرنشان كرد: ملت سلحشور ما با حمايت از نيروهاي مسلح فضايي را ايجاد كرد كه دشمن هنگاميكه نتوانست با اين يكدلي و يكپارچگي و از طريق جنگ سخت وارد ميدان شود از طريق جنگ نرم قصد ورود يافت.
وي ادامه داد: هر حركت و ترفند دشمن نيز از طريق اين جبهه (جنگ نرم) تحت ولايت فرمانده معظم كل قوا نقش برآب شد و امروز شاهديم حتي كشورهاي منطقه براي رهايي از استكبار جهاني از انقلاب و نظام ما الگو برداري مي كنند. 
فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به رشادت هاي بي نظير لشگر 16 زرهي قزوين در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: اين لشگر يكي از لشگرهاي پرافتخار، سربلند و آماده نيروهاي مسلح است كه پيشينه و كارنامه عملياتي آن سراسر افتخار است.
وي تاكيد كرد: لشگر 16 زرهي با وجود استقرار در شمال غرب كشور و همزمان با يورش خصمانه رژيم بعثي با 12 لشگر خود به مرزهاي ميهن اسلامي بلافاصله در جنوب كشور مستقر و در نخستين عمليات هاي نظامي از جمله عمليات هاي عاشورا، ثامن الائمه، نصر و فتح المبين حضوري فعالانه داشت.
پوردستان يادآور شد: امروز لشگر 16 زرهي همانند عرصه هاي هشت سال دفاع مقدس براي حفظ و حراست از مرزهاي كشور هوشيار است و با بهره گيري از نيروهاي متدين و كارآمد خود گوش به فرمان فرمانده معظم كل قوا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس