آخرین روز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و پنجمین روز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش مشرق، آخرین روز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و پنجمین روز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در محل وزارت کشور برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

*حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس که برای ثبت نام در انتخابات مجلس به ستاد انتخابات کشور آمده بود در بخشی از اظهاراتش در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یک سال و نیم است پرونده فساد در فوتبال در دست من است ولی فردوسی پور یک بار هم از ما در اینباره دعوتی نکرد، آقای فردوسی پور موضوع پایان خدمت های جعلی را زمانی که قرار بود ما درباره آن صحبت کنیم کلاً از برنامه آن قسمت 90 حذف کرد.

*یکی از داوطلبان امروز با ماسک به ستاد انتخابات کشور آمده بود و از آلودگی هوا و وضع محیط زیست به شدت گله مند بود و می گفت این سازمان متولی ندارد، مدرسه ها تعطیل می شوند و سازمان محیط زیست هیج اقدامی نمی کند.

*امروز که داوطلبان بسیاری برای حضور در انتخابات مجلس حضور یافته بودند شلوغی صف انتظار بیش از روزهای گذشته بود و چند نفر از داوطلبان تا وقتی نوبت به آنها برسد روی صندلی خوابیده بودند!

*حضور در انتخابات مجلس با لباس محلی؛ امروز چند نفر از داولبانی که برای ثبت نام به محل وزارت کشور آمده بودند با لباس های محلی بودند که یکی از سوژه های امروز عکاسان بودند.

*درحالی که طی روزهای گذشته افرادی متعلق به برخی جریان های سیاسی حضور خود را بیشتر شبیه کارناوال تبلیغاتی کرده بودند و امروز نیز شاهد چنین اقداماتی بودیم اما برخی چهره های شاخص همچون غلامعلی حداد عادل و علیرضا زاکانی به دور از هرگونه شائبه تبلیغاتی با حضور در ستاد انتخابات کشور ثبت نام کردند.

*حجت الاسلام سعید جلیلی نیز از داوطلبانی بود که برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ستاد انتخابات کشور آمده بود که البته قبل از اینکه در جمع خبرنگاران حاضر شود تشابه اسمی اش موجب تشکیک در حضور سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

*خانم جوانی هم که برای ثبت نام در انتخابات مجلس به ستاد انتخابات کشور آمده بود در پاسخ به این سوال که هدفش از ثبت نام چه بوده است، گفت: میخواستم یک تجربه جدید داشته باشم!

* محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور نیز در جمع خبرنگاران گفت: تا ساعت 16 امروز 5574 نفر در انتخابات مجلس و 731 نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کرده اند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس