رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران اعلام کرد: بررسی صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان از فردا و صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس از شنبه آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق، علی اصغر ناصربخت معاون سیاسی و انتظامی فرماندار تهران بعداز ظهر امروز چهارشنبه 2 دی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا ساعت 15 امروز 952 نفر در دو ستاد انتخابات وزارت کشور و فرمانداری تهران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران ثبت نام کرده‌اند گفت: 57 نفر از این تعداد نمایندگان ادوار مجلس بوده، 10 نفر داوطلب از میان اقلیت‌های دینی و 144 نفر هم زن ثبت نام کرده‌اند.

وی با اعلام خبر ثبت نام 146 نفر از حوزه انتخابی تهران برای مجلس خبرگان رهبری که 6 نفر از آنها زن بودند اظهار داشت: امروز پایان مهلت 7 روز قانونی برای ثبت نام در انتخابات خبرگان است و راس ساعت 18 درب‌های ستادها بسته می‌شود.

ناصربخت از آغاز بررسی صلاحیت‌های داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از فردا خبر داد و گفت: این بررسی با ارسال پرونده داوطلبان به شورای نگهبان طی مدت 30 روز رخ می‌دهد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران در پایان گفت: از روز شنبه نیز به مدت 10 روز در هیات‌های اجرایی کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس