حتما بارها پیش آمده که خواسته‌اید در نور کم یک فضای باز، با دوستانتان سلفی بگیرید، اما تصاویر آنقدر بی کیفیت و تار شده‌اند که ترجیح داده‌اید به‌جای داشتن یک سلفی بد، آنها را به طور کامل از حافظه موبایلتان پاک کنید.

با این نرم‌افزار در تاریکی هم سلفی بگیرید +دانلود به گزارش مشرق، گرفتن سلفی در نور کم، مشکلی است که اسمارت فون های عاری از فلاش دوم برای دوربین جلو به آن دچارند، اما با یک راه حل ساده می توان چنین معضلی را از سر راه برداشت. اپلیکیشن Flash Selfie شرایطی فراهم می کند تا بتوانید حتی در تاریکی مطلق هم سلفی بگیرید.
 
عمل Flash Selfie بسیار ساده است: از نور صفحه نمایش موبایل شما در حکم یک فلاش LED استفاده می کند. به این معنی که پیش از گرفتن سلفی، چند ثانیه صفحه را با بیشترین شدت نور روشن می کند تا نور کافی برای گرفتن یک سلفی مناسب را داشته باشید.
 
نور بازتاب شده در حالت پیش فرض سفید در نظر گرفته شده، اما در تنظیمات اپ می توانید رنگ را به دلخواه خود انتخاب کرده تا سلفی متفاوتی داشته باشید. البته سلفی هایی که با Flash Selfie در تاریکی مطلق می گیرید، کیفیت چندان جالبی ندارند.
 
Flash Selfie در اصل برای گرفتن سلفی در نور ضعیف طراحی شده، نه تاریکی مطلق. این اپلیکیشن در حکم یک مکمل نوری برای گرفتن سلفی در نور ضعیف عمل می کند، مثلا سلفی هایی که هنگام تاریکی هوا در فضاهای باز می گیرید، بنابراین بهتر است برای گرفتن سلفی در تاریکی مطلق روی آن حساب باز نکنید.
 
با این نرم‌افزار در تاریکی هم سلفی بگیرید +دانلود

نرم‌افزار فوق را می‌توانید از لینک زیر برای سیستم عامل اندروید دانلود کنید.

با این نرم‌افزار در تاریکی هم سلفی بگیرید +دانلود
 
 منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    ممنون از شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس