Cameringo نرم‌افزاری در زمینه‌ ویرایش تصاویر است که به‌کمک آن می‌توانید عکس‌های ساده و یکنواخت خود را به تصاویر جذاب‌تر و متنوعی تبدیل کنید.

 به گزارش مشرق، تاکنون اپلیکیشن‌های متنوعی را برای ویرایش تصاویر معرفی کردیم که هر کدام به نوعی با در اختیار داشتن فیلترها و افکت‌های متفاوت، توجه عده‌ای از کاربران را به خود جلب کردند. Cameringo+ Effects Camera یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصاویر است که به تازگی مورد توجه کاربران قرار گرفته است و می تواند علاوه بر ویرایش تصاویر، اقدام به ساخت تصاویر متحرک Gif نیز کند.

به این معنا که می‌توانید با ضبط چند ثانیه فیلم، آن را با فرمت GIF ذخیره کنید تا امکان اشتراک گذاری آن در تمام شبکه‌های اجتماعی که از فایل‌های ویدئویی پشتیبانی نمی‌کنند را در اختیار داشته باشید. این ویژگی که به طور پیش فرض در گوشی‌هایی همچون Galaxy S6 وجود دارد مدتی است که در بین کاربران رواج یافته است و اگر گوشی فعلی شما چنین امکانی را در خود ندارد، می‌توانید با نصب Cameringo+ Effects Camera این امکان جذاب را به گوشی خود بیاورید.
 
ویرایش عکس‌ها و ساخت تصاویر GIF در Cameringo Lite
 
بخش اصلی این برنامه اما در رابطه با ویرایش تصاویر است به طوری که می توانید با فراخوانی عکس‌های پیشین خود، یا با ثبت یک عکس جدید اقدام به اعمال افکت‌های متنوع روی عکس‌ها کنید. بیش از ده‌ها افکت و فیلتر مختلف در این برنامه وجود دارد که می توانید بنا بر سلیقه‌ خود، یکی از آن‌ها را روی عکس‌ها اعمال کنید و در صورت رضایت از نتیجه‌ خروجی، آن را ذخیره کنید.

این افکت‌ها به صورت دسته بندی شده در اختیار شما قرار خواهند گرفت که این موضوع باعث شده تمام افکت‌های موجود در این برنامه به طور مفهومی تقسیم بندی شوند، در نتیجه به دنبال هر افکتی که هستید، آن را به طور سریع‌تری پیدا کنید.

برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ویرایش عکس‌ها و ساخت تصاویر GIF در Cameringo Lite
ویرایش عکس‌ها و ساخت تصاویر GIF در Cameringo Lite

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس