کد خبر 511560
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

رسانه ونزوئلایی «تله‌سور» گزارش داد که پلیس برزیل یک زیردریایی حامل مواد مخدر در این کشور را کشف و ضبط کرده است.

به گزارش مشرق، پلیس استان «پارا» در مرکز برزیل روز گذشته از کشف یک زیردریایی کوچک حامل مواد مخدر در جنگل «آمازون» خبر داد و اعلام کرد: این زیر دریایی که 10 روز پیش به مقصد آمریکا و اروپا به حرکت درآمده بود، حامل محموله کوکائین بوده و پیش‌بینی می‌شود که مبدأ حرکت آن نیز کلمبیا بوده باشد.

بر اساس گزارش‌های منابع رسمی، عملیات کشف و ضبط این زیردریایی به لطف شکایت یکی از ماهی‌گیران محلی مبنی بر حضور یک گروه مسلح در منطقه، ممکن شده است.

در این عملیات نیروهای پلیس موفق به دستگیری هیچ یک از قاچاقچیان مواد مخدر نشدند زیرا این گروه خلافکار پیش از رسیدن پلیس از محل وقوع جرم فرار کرده بودند.

کشف زیردریایی حامل مواد مخدر در برزیل+عکس

این زیردریایی حامل مواد مخدر 17 متر طول، 3 متر عرض و 4 متر ارتفاع دارد و قادر به حمل 30 تن محموله و بیش از 30 انسان می‌باشد؛ وزن این زیردریایی نیز حدود 200 کیلوگرم محاسبه شده است.

یک منبع مطلع در این رابطه عنوان کرد: ساخت این زیردریایی با سرمایه‌گذاری مالی یک شبکه کلمبیایی قاچاق کوکائین صورت گرفته و با کمک ده‌ها برزیلی در حال عبور از «آمازون» بوده است.

براساس گزارش پلیس برزیل، این باند در ماه سپتامبر (شهریور) نیز در حاشیه رود «گوآخارا-میریم» در حال ساختن 2 کشتی چوبی با هدف حمل مواد مخدر به وسیله آنها بوده است.

پلیس برزیل همچنین تصریح کرد: این باند قاچاق مواد مخدر با استفاده از سلاح‌های گرم مانع از رفت و آمد اشخاص محلی به خصوص ماهیگیران به منطقه عملیاتی خود می‌شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیین ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    این مال الکاپو ئه ،میخواست بره آمریکا تا زن و بچشو آزاد کنه.
  • افشین تهران ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    این زیر دریایی 200تن وزن داشته نه 200کیلو.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس