کد خبر 511549
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

کاپیتان تیم فوتبال رئال‌مادرید در خصوص اظهارات اخیر رئیس این باشگاه در حمایت از سرمربی اسپانیایی تیم، اظهارنظر جالبی انجام داد.

کنایه راموس به حمایت رئیس باشگاه از بنیتس
به گزارش مشرق، با وجود بهتر شدن اوضاع باشگاه رئال‌مادرید پس از باخت سنگین در ال‌کلاسیکوی خانگی و حذف پرحرف و حدیث از جام حذفی اسپانیا که شب گذشته (یکشنبه) با برد خانگی 10 بر 2 برابر رایووایکانو همراه بود، به نظر می‌رسد که هنوز شگروهی از بازیکنان و هواداران رئال از حضور رافائل بنیتس روی نیمکت کهکشانی‌ها ناراضی‌اند.

بعد از هواداران رئال که در چند بازی اخیر تیم‌شان از جمله بازی دیشب بنیتس را «هو» کردند، راموس هم در اظهارنظری طعنه‌‌‌آمیز درباره حمایت فلورنتینو پرس از بنیتس، نشان داد که از هموطنش دل چندان خوشی ندارد.

راموس در واکنش به اظهارات اخیر بنیتس در مورد اینکه باید به بنیتس اعتماد کرد و فرصت داد، گفت: اگر رئیس باشگاه می‌گوید که بنیتس حلال مشکل ما است، خب حتماً اینگونه خواهد بود. ما فقط رعیت‌ هستیم اما پرس پادشاه است.

کاپیتان رئال درباره برد تاریخی و 10 گله تیمش برابر رایو وایکانو هم اظهار داشت: قضاوت درباره این بازی با توجه به 9 نفره شدن رایووایکانو (در دقیقه 30) غیرمنصفانه است اما این را هم نباید فراموش کرد که ما 10 گل زدیم.

راموس درباره شروع بد رئالی‌ها هم که گل نخست‌شان با دو گل از سوی میهمان پاسخ داده شد، تأکید کرد: ما به نظر همه احترام می‌گذاریم و قبول دارم که بعد از یک مقطع که عملکرد ضعیفی داشتیم به خودمان آمدیم و واکنش نشان دادیم.

پیروزی شب گذشته کهکشانی‌ها سیصدومین پیروزی بود که راموس با رئال کسب کرد. او در این خصوص عنوان کرد: یکی از اهداف فردی من شکستن رکوردها است و این کار هنوز هم به من انگیزه می‌دهد. چه کسی فکر می‌کرد که من با رئال سیصد پیروزی کسب کنم.

ژست‌های حاکی از نارضایتی کریستیانو رونالدو در طول بازی حتی پس از گلزنی هم‌تیمی‌هایش موضوع دیگری بود که در راموس به آن اشاره داشت. او گفت: این سؤال بیشتر مربوط به کریستیانو می‌شود تا من. بازیکنان هم مثل سایرین می‌توانند احساسات‌شان را نشان دهند. رونالدو بازیکنی بسیار صادق است و هرآنچه در دلش باشد، بروز می‌دهد.

مدافع اسپانیایی کهکشانی‌ها از اظهارنظر درباره شیطنت‌های اخیر جرارد پیکه، مدافع بارسلونا و پیام‌های طعنه‌آمیزش درباره بازیکنان رئال‌مادرید خودداری کرد و تأکید کرد: در این باره هیچ نظری ندارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس