امروز پس از هفته‌ها کش مکش بر سر اخراج سرمربی چلسی در نهایت آبراموویچ و مسئولان باشگاه لندنی تصمیم به اخراج آقای خاص گرفتند.

مورینیو اخراج شد/ گاس هیدینک سرمربی جدید چلسیبه گزارش مشرق، ژوزه مورینیو، سرمربی 52 ساله تیم فوتبال چلسی، 7 ماه پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتبال جزیره از سمت خود برکنار شد.

او در این فصل نتایج ضعیفی کسب کرد و چلسی هم اکنون با  15 امتیاز از 16 بازی در رده شانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

رسانه‌های انگلیسی در حالی از واژه "اخراج" برای رفتن مورینیو از چلسی استفاده کرده‌اند که سایت این باشگاه در اطلاعیه‌ای به "جدایی توافقی" این مربی و باشگاه اشاره کرده و نوشته است: تمامی اعضای باشگاه چلسی از ژوزه به خاطر تلاش‌های او در تیم پس از بازگشتش در سال 2013 تشکر می‌کنند. او با سه قهرمانی لیگ برتر، یک جام حذفی، سه جام اتحادیه و یک جام خیریه به موفق‌ترین مربی تاریخ 110 ساله چلسی تبدیل شده است. هم مورینیو و هم مدیران چلسی به این نتیجه رسیده‌اند که نتایج تیم از ابتدای فصل خوب نبوده و به نفع هر دو طرف است که با یکدیگر قطع همکاری کنند.

شاید دلیل اصلی این اطلاعیه باشگاه چلسی این باشد که سران باشگاه باید در صورت اخراج مورینیو غرامت 40 میلیون پوندی به او پرداخت می‌کردند و این نشان می‌دهد آنها برای اجتناب از پرداخت این مبلغ نه تنها با مربی پرتغالی خود برای جدایی کنار آمده‌اند بلکه با استفاده نکردن از واژه اخراج خود را از پرداخت سنگین‌ترین غرامت برای فسخ قرارداد یک مربی در تاریخ رهانیده‌اند.

از گواردیولا، هیدنیک، راجرز و خوآنده راموس به عنوان گزینه‌های احتمالی جانشینی آقای خاص یاد می‌شود.

گاس هیدینک سرمربی جدید چلسی شد؟

همچنین به ادعای تلگراف، گوس هیدینک سرمربی هلندی هدایت موقت چلسی تا پایان فصل را برعهده گرفت.

این مربی نامدار دقایقی پیش خبر حضورش به عنوان سرمربی آبی‌پوشان لندنی را تایید کرد. هیدنیک 69 ساله به سرعت جانشین مورینیو می‌شود. او فردا صبح بازیکنان چلسی را ملاقات می‌کند و با آنها تمرینی برگزار خواهد کرد تا در بازی روز شنبه مقابل سانترلند در اسمپفورد بریچ هدایت لندنی‌ها را برعهده داشته باشد.

این خبر از سوی این سرمربی تایید شده است و روزنامه تلگراف لحظاتی پیش آن را روی خروجی خود منتشر کره است. هیدینک در سال 2009 جانشین اسکولاری شد و فصل خوبی را با لندنی‌ها پشت سر گذاشت. آخرین شغل او هدایت تیم ملی هلند برای رقابت‌های یورو 2016 بوده که با حذف تیم هلند هیدینک نیز از سمت خود کنار گذاشته شد.
لازم به ذکر است که هنوز باشگاه چلسی این خبر را تایید نکرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    موریانه رفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس