کد خبر 512382
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

روزنامه مادریدی اعلام کرد که رئال مادرید با وجود پیروزی ۱۰بر ۲ مقابل رایو ستاره پرتغالی بسیار ناراحت است.

به گزارش مشرق، روزنامه مارکا اسپانیا درباره وضعیت بازیکنان رئال مادرید در سال جدید امسال گزارشی را ارائه داده است و اظهار داشته رونالدو ستاره کهکشانی‌ها با وجود اینکه آخرین دیدار خودشان را با نتیجه پرگلی به پیروزی رسیدند با غم و اندوه به استقبال سال جدید می‌رود.

نشریه مارکا اسپانیا گفت: با وجود اینکه رئال مادرید مقابل رایو وایکانو با نتیجه پرگل 10 بر 2 به پیروزی رسید اما بازیکنان رئال همه ناراحت هستند مخصوصا رونالدو از همه ناراحت‌تر است.

این منبع افزود: او به استقبال کریسمس می‌رود اما به خاطر عکس العمل هواداران در روز یکشنبه گذشته راضی نیست. زیرا زمانی که رئال از رایو گل دوم را خورد و با نتیجه 2 بر یک عقب افتاد هواداران شروع به اعتراض کردند که رونالدو از آنها خواست که آرام باشند و تیمشان را حمایت کنند اما در این کار موفق نبود.

مارکا در ادامه نوشت: رونالدو احساس هواداران را می‌فهمد اما روش بیان او با آنها متفاوت است زیرا او چندین بار پیش از این هم از هواداران خواست که تیم را حمایت کنند ولی ناموفق بود.

ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها در این فصل آمار خیرکننده داشته است زیرا 23 گل در 22 بازی به ثمر رسانده است. 12 گل را در رقابت‌های لالیگا به ثمر رسانده و 11 گل را در لیگ قهرمانان اروپا زده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هماترشیده ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    مشرق برات متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس