رئیس بنیاد شهید خرم‌آباد گفت: شهدا جایگاه ویژه‌ای در بین اقشار مختلف داشته و دارند و حق بزرگی نیز بر مردم و مسئولان دارند لذا تابلوهای موجود چشم‌گیر نبوده و مناسب و در شأن شهدا نیست.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سید حسین نازاریان در ششمین جلسه‌ی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با یادآوری رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و جایگاه شهدای جبهه و جنگ از اعضای شورای اسلامی شهر به‌دلیل تعامل و همکاری در خصوص نصب تابلوهای شهدا و نام‌گذاری میدان‌ها و معابر شهری به‌نام یادگاران هشت سال دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد.

وی از عملکرد شهرداری خرم‌آباد در خصوص برگزاری یادواره‌ شهدای ماسور که چند روز پیش در این منطقه بدون هماهنگی با این بنیاد برگزار شده بود انتقاد کرد و افزود: یادواره بایستی رنگ و بوی جبهه، جنگ و شهادت داشته باشد و متناسب با جایگاه این عزیزان برگزار شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌آباد بیان کرد: در آخرین ساعات کاری دعوت‌نامه‌ای به دستمان رسید که از مدیرکل بنیاد شهید لرستان دعوت‌ شده بود تا در این مراسم حضور یابد که ایشان به‌دلیل مشکل جسمی که داشتند نتوانستند در این همایش حضور یابند و بنده به‌اتفاق چند تن از همکاران با حضور در مسجد صاحب‌الزمان (عج) ماسور از طرف سخنرانان، بدون آگاهی و اطلاع قبلی از برپایی این مراسم مورد بی‌مهری قرار گرفتیم.

وی اظهار کرد: در این دعوت‌نامه به رونمایی از تمثال 24 شهید منطقه اشاره‌ شده بود که هیچ‌گونه رونمایی نیز صورت نگرفت.

این مسئول همچنین از نصب تابلوهای شهدا توسط شهرداری انتقاد کرد و گفت: شهدا جایگاه ویژه‌ای در بین اقشار مختلف داشته و حق بزرگی نیز بر مردم و مسئولان دارند لذا تابلوهای موجود چشم‌گیر نبوده و مناسب و درشان شهدا نیست. از شهرداری انتظار داریم تا با نصب تابلوهای بزرگ و شکیل این عزیزان، گوشه‌ای از زحمات شهدا را ارج نهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس