معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید لرستان گفت: با کمبود پزشک برای ویزیت جانبازان و والدین شهدا در منزل مواجهیم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، دکتر قنبری افزود: معاونت بهداشت و درمان در راستای رفع مشکلات درمانی خانواده‎های شهدا و ایثارگران گام‎های مؤثری را در این راستا برداشته است که از آن جمله می‎توان به عقد قرارداد با مراکز مختلف درمانی خصوصی و دولتی، نظارت بر امور درمانی و توان‎بخشی ایثارگران و خانواده‎های شاهد، پرداخت هزینه‎های درمانی و بستری، صدور معرفی‎نامه و تهیه و توزیع لوازم پزشکی، ارائه خدمات آموزشی و بهداشت و پیشگیری، برگزاری سمینارهای بازآموزی بدون پزشکان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه پایش سلامت از جانبازان و والدین شهدا در دو بخش ویزیت مطب و منزل انجام می‎گیرد، بیان کرد: در حال حاضر 10 پزشک عمومی با ویزیت در مطب در شهرستان خرم‎آباد با بنیاد شهید همکاری می‎کنند. تعداد پزشکان ویزیت در منزل در این شهر تنها سه نفر است.

معاون بنیاد شهید لرستان ادامه داد: هر چند که تعداد پزشکان ویزیت در منزل برای درمان جانبازان و والدین شهدا کافی نیست و از این لحاظ با کمبود پزشک مواجهیم اما تاکنون مورد خاصی از بین بیماران نداشتیم که به علت نبود نیرو دچار مشکل شود.

قنبری خاطرنشان کرد: با فعال شدن طرح پزشک خانواده، پزشکان تمایلی برای مشارکت با بنیاد شهید در بحث ویزیت جانبازان، ایثارگران و والدین شهدا در منزل ندارند چرا که این کار سودی برای آنها ندارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس