کد خبر 510004
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۸

مردم بحرین با تجمع درخیابان های این کشور، بار دیگر اعتراض خود را به سیاست های سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه اعلام کردند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری مرآه البحرین، در آستانه هفدهمین سالروز به قدرت رسیدن ملک حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین، معترضان مسالمه جوی بحرینی با تجمع درخیابان های مناطق ستره، كرزكان، الدراز، عالی و الديه، به سیاست های ملک حمد اعتراض کردند.

پایگاه "مرآة البحرین" دراین باره نوشت مردم بحرین در اقدامی به نشانه اعتراض به سیاست های رژیم آل خلیفه و شاه بحرین، به نوشتن شعارهای "مرگ بر حمد" در خیابان های مناطق مختلف بحرین اقدام کردند.

فعالان شبکه های اجتماعی، ده ها عکس را از اعتراض ها و تظاهرات مردم بحرین برای پایان دادن به تجاوزگری رژیم آل خلیفه علیه مردم این کشور منتشر کردند.

شانزدهم دسامبر مصادف با به قدرت رسیدن شاه بحرین است و این درحالیست که گروه های مخالف، 17 دسامبر ، یاد "شهدای بحرین" را که توسط نیروهای رژیم آل خلیفه کشته شده اند، گرامی می دارند.

خیزش مردم بحرین از 14 فوریه 2011 برای مطالبه دموکراسی و عدالت و تغییر نظام دیکتاتوری این کشور آغاز شده است و در جریان اعتراض های مسالمه جوی مردم بحرین، شمار زیادی از مردم بحرین توسط نیروهای رژیم آل خلیفه و نیروهای سعودی کشته ، مجروح و یا بازداشت شده اند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس