کد خبر 509604
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰

نیروهای امنیتی بحرین راهپیمایی‌های روز شهید در این کشور را به شدت سرکوب کرده و با مردم درگیر شدند.

به گزارش مشرق، براساس گزارش رسانه‌های محلی در بحرین مردم سراسر این کشور برای برپایی مراسم بزرگداشت روز شهید به خیابان‌ها آمدند که در مقابل نیروهای امنیتی به سرکوب آنان پرداختند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه در مناطق مختلف این کشور همچون جزیره ستره به شدت با راهپیمایان درگیر شده‌اند.

این درحالی است که رهبران زندانی انقلاب مردمی بحرین دیروز، سه شنبه، (24 آذر ماه، 15 دسامبر 2015) با صدور بیانیه ای از وخامت وضعیت رهبران مخالفی که در زندان جو به سر می برند، خبر دادند.

در این بیانیه آمده است که بر اساس مشاهدات مستقیم، وضعیت جسمی عبدالوهاب حسین یکی از رهبران جریان وفای اسلامی، حسن مشیمع دبیر کل جنبش آزادیها و دموکراسی، محمد جواد پرویز و دکترعبدالجلیل السنکیس از زندانیان سیاسی، بسیار وخیم است و جان آنان در معرض خطر قرار دارد.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

این درخواست‌ها با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است. رژیم بحرین در راه سرکوب بحرین همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته است.

{$sepehr_album_34502}

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس