جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز همه مشرکان و دشمنان در صفوف متعدد علیه اسلام لشکرکشی کرده اند و با همه امکانات و توان و استراتژی در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

به گزارش مشرق،  حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان طی سخنانی در مجمع عالی بسیج در مشهد، با اشاره به تلاش های جریانهای معاند برای تحریف خط امام اظهار داشت: خط تحریف راه امام از ابتدا هم دنبال می‌شد ولی این روزها شدت بیشتری گرفته است و همینکه دشمن تحریف راه امام را هم از بیرون و هم از درون دنبال می‌کند نشاندهنده ماندگاری خط امام است.

وی با بیان اینکه خط امام خاطره و رویا نیست که هرکسی آن را هرطوری خواست تعریف و تحریف کند، گفت: این خط اصول مشخص و تعریف شده دارد.

سردار سلامی: امروز فرزندان انقلاب در شرق مدیترانه در حال مدیریت تحولات هستند/ شریعتمداری: خط امام خاطره و رویا نیست که هرکس هرطور خواست تحریف کند

شریعتمداری تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال تحریف محتواست غافل از اینکه خط امام تکثیر شده و این را به وضوح می‌شود دید.

مدیرمسئول روزنامه کیهان شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه را نمونه واقعی پایبندی به خط امام عنوان کرد و افزود: اینها نواده واقعی امام(ره) هستند.

شریعتمداری با بیان اینکه دشمن برای تحریف محتوا از چند زاویه وارد می‌شود، تصریح کرد: دشمن نمی‌تواند آنچه را که می‌خواهد از خط امام تحریف کرده و به عنوان نظر امام مطرح کند، از زبان خودش بگوید مثلا کسی از اوباما قبول نمی‌کند که بگوید امام(ره) گفته مرگ بر امریکا نگویید، الزاما باید از زبان خودی ها گفته شود آن هم نه از زبان خودی های معمولی بلکه باید از زبان کسانی بگوید که سابقه حضور مثبت در نظام و انقلاب داشته باشد.

وی ادامه داد: افرادی که بهر دلیلی دچار لغزش شدند، بهترین موارد برای شکار دشمن هستند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: در سالهای ابتدایی انقلاب، سکولاریسم عمدتا در میان گروه های ضد انقلاب بود اما امروزه به درون ذهن و باور برخی از مسولان نیز کوچ کرده است و اگر در آن زمان بی نقاب بود، الان با نقاب وارد می شود.

سردار سلامی: امروز فرزندان انقلاب در شرق مدیترانه در حال مدیریت تحولات هستند/ شریعتمداری: خط امام خاطره و رویا نیست که هرکس هرطور خواست تحریف کند

شریعتمداری افزود: فرق است میان کسی که میگوید ابراهیم برای ماست و کسی که میگوید راه ما ابراهیمی است. برخی می گویند امام متعلق به ماست چون با او نسبت داری و یا چون در زمان انقلاب او بودیم.

وی خطاب به این افراد گفت: امام متعلق به شماست یا امثال شیخ زکزاکی و شیخ نمر و سید حسن نصرالله؟ امام برای کسانی است که راه او را ادامه می‌دهند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان افزود: مراجعه به راه و مبانی امام بود که فتنه 88 را ناکام گذاشت.

شریعتمداری اظهار داشت: امروز برخی افراد، بخشی از سخنان امام را که با حرکات خود ناهمخوان می‌بینند، به گونه ای متفاوت و همخوان با حرکات خود مطرح می‌کنند.

وی تاکید کرد: اگرچه این جریان تحریف عقبه سختی دارد ولی ما توان عبور از آن را داریم و مشکلی که آنها دارند این است که اصول و مبانی خط امام آنچنان صریح و روشن است که تحریف به این شکل دیگر ممکن نیست.

سردار سلامی: امروز فرزندان انقلاب در شرق مدیترانه در حال مدیریت تحولات هستند/ شریعتمداری: خط امام خاطره و رویا نیست که هرکس هرطور خواست تحریف کند

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: راه دیگر آنها برای عبور از این بن بست برداشتن مرزهاست که روی آن هم تاکید زیادی می کنند. اخیرا دشمنان گزارشی داشتند که برداشت من این بود که می گویند مشکل کنونی ما این است که حالا که افرادی از قشر روحانیت با ما همراه شده اند افرادی مثل نصرالله و نمر و باقر سلمان تراز روحانیت را بالا برده اند.

شریعتمداری در ادامه سخنانش گفت: احسان طبری (از تئوریسین های بزرگ حزب توده) -که خدا رحمتش کند و مطمئنا سلمان مُرد- وقتی از مارکسیسم برگشت و امام آزادش کرد، ک.گ.ب و دیگران دنبال کشتن او بودند. طبری می‌گفت امام شما ما را خلع سلاح کرد چون هیچ نکته مشترکی با امپریالیسم باقی نگذاشت. می‌گفت امام شما به شدت در مقابل امریکا و همچنین ما ایستاد و بر خلاف ما کوتاه نیامد. می‌گفت این مرزبندی امام هیچ جایی برای حضور ما باقی نگذاشت.

وی همچنین با بیان اینکه اگر مرزبندی با دشمن داشتیم فتنه 88 رخ نمی‌داد، تصریح کرد: اگر مرز مشخص نشود دشمن تبدیل به رقیب و بعد شریک بعد هم تبدیل به خاله و خواهرزاده خواهد شد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان افزود: نباید بگذاریم فضا دست کسانی بیفتد که کم شمار و ژنرال های بی سرباز اند. البته آنها سرو صدای زیاد دارند -از جمله رسانه های خارجی- اما پیاده نظام ندارند.

شریعتمداری در پایان گفت: بچه حزب اللهی‌ها نباید از سرو صداها بترسند باید نظرات خودشان را بگویند.

سردار سلامی: امروز فرزندان انقلاب در شرق مدیترانه در حال مدیریت تحولات هستند

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه طی سخنانی در مجمع عالی بسیج در مشهد، اظهار داشت: امروز همه مشرکان و دشمنان در صفوف متعدد علیه اسلام لشکرکشی کرده اند و با همه امکانات و توان و استراتژی در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند اما این اسلام است که از مسیر جهاد و میدان نفوذ و شعاع تاثیر پیش می‌رود.

سلامی با بیان اینکه از اول انقلاب تا کنون امریکا و اسراییل به 14 کشور مسلمان حمله کرده اند، افزود: همه جنگهای بززگ جهان در 37 سال گذشته در منطقه جهان اسلام و برای تدوین سرنوشت مسلمانان و غلبه بر آنان صورت گرفته است. تحولات سیاسی عمده جهان همه بر سر سیطره بر مسلمانان بوده و ایران در مرکز ثقل همه این نبردها قرار داشته است اما ایران بزرگ اسلامی به برکت هدایت‌های ولی فقیه چه در زمان رهبری امام راحل و چه در دوران پرشکوه رهبری عظیم الشان، اولین حرکت بزرگی که انجام داد، برهم زدن تمرکز استراتژیک دشمن بر ایران بود.

سردار سلامی: امروز فرزندان انقلاب در شرق مدیترانه در حال مدیریت تحولات هستند/ شریعتمداری: خط امام خاطره و رویا نیست که هرکس هرطور خواست تحریف کند

وی ادامه داد: زمانی گلوله های توپخانه دشمن اهواز و شهرهای ما را هدف قراز می‌داد و تهران زیر برد موشک های آنان بود تا مفهومی بنام انقلاب اسلامی را از جغرافیای سیاسی جهان اسلام حذف کنند اما دیدیم اسلام و انقلاب ما توانست میدان نبرد را تغییر دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: کافیست امروز به شعاع عمل ما نگاه کنید. امروز فرزندان برومند انقلاب در شرق مدیترانه در حال مدیریت تحولات میدان هستند.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمنان در حال از دست دادن جغرافیای سیاسی خود در جهان اسلام هستند، تاکید کرد: امروز دریای سرخ، مدیترانه، عراق، لبنان، سوریه و بحرین که ایالتهای منفصل امریکا بودند دیگر بعنوان میدان ژئوپولتیک آنها محسوب نمی‌شوند و آنها را ازدست داده اند.

وی ادامه داد: امروز با شرایط بسیار پیچیده ای در این منطقه مواجهیم اما وقتی تحولات را نگاه می‌کنیم به این حقیقت پی می‌بریم که مسلمانان بر کافران پیروز شده و دشمنان نیز در بن‌بست راهبردی و ابهام استراتژیک برای ادامه سیاست های خود قرار گرفته اند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ترکیه می‌خواست نقش قدرت بزرگ منطقه ای را پس از بیداری اسلامی ایفا کند اما می بینید که این کشور ظرفیت تاثیر گزاری بر 10متر آن سوی مرز خودش را هم ندارد و پس از 5 سال هزینه سیاسی و مالی و اقتصادی هیچ توفیقی در هیچ عرصه ای بدست نیاورد.

سردار سلامی ادامه داد: روزی نخست وزیر آن در میدان التحریر فکر می کرد با تکیه بر جریان اخوانی می‌تواند تا شمال افریقا گسترش یابد اما 5 متر هم نتوانست در سوریه تاثیر گزار باشد. اگر از داعش حمایت کند و موازنه به سمت داعش تغییر کند، احتمال حضور آنها در ترکیه می رود و اگر به داعش حمله کند، پ.ک.ک تقویت می‌شود و در برابر ما موازنه را از دست می دهد این یعنی رسیدن به بن بست.



وی با بیان اینکه ترکیه را ناتوان استراتژیک با یک ارتش فانتزی می‌دانیم، افزود: بلوف‌ها و تهدیدهای آنها به پشتوانه آمریکایی‌هاست.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ترکیه ظرفیت توسعه ندارد. یک ارتش فانتزی با تجهیزات شیک که یک بار هم نتوانست با کردها بجنگد. حال قدرت ایران را ببینید که چقدر سریع انبساط پیدا کرد و ظرفیت های عظیمی را در ورای مرزها در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن ساخته است.

سردار سلامی تصریح کرد: عربستان برای مقابله با ما قیمت نفت را تا بشکه ای 35 دلار کاهش داد اما در یمن هم در آسمان و هم در زمین متوقف شده و موتور جهادی انصارالله به شکل تصاعدی در حال افزایش است.
وی گفت: یمن باتلاقی برای فرو رفتن عربستان در یک جنگ بی منطق و بدون کوچکترین موفقیت است.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: سیاست های عربستان در عراق و سوریه هم با شکست مواجه شده است. امروز عربستان با اجیر کردن مزدور پتانسیل نا امن کردن مرزهای خود را افزایش می‌دهد و این پایان حزن انگیزی برای عربستان است که فکر می‌کند در جنگ نیابتی می‌تواند با انقلاب اسلامی مقابله کند.

سلامی تاکید کرد: کاهش قیمت نفت بزرگترین ضربه اقتصادی را به خود عربستان وارد کرد و ذخائر ارزی او که بیش از 700 میلیارد دلار بود اکنون به کمتر از 600 میلیارد دلار کاهش یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قدرت یابی داعش برای امریکا قابل قبول نیست، گفت: از طرف دیگر اگر با آنها مقابله کند موازنه به نفع ما خواهد شد. لذا نمی دانند چه کنند. آنها به داعش حمله می‌کنند و وقتی ما به داعش حمله می‌کنیم از آنها حمایت می کنند. این یعنی انفعال.

جانشین رمانده کل سپاه افزود: آمریکایی‌ها هم هیچ برنامه ای در سوریه ندارند و نمی دانند اگر بشار کنار برود به نفع آنها خواهد بود یا نه. وقتی در عراق می مانند هزینه می دهند و وقتی می‌روند خلا قدرت ایجاد می‌شود و ایران جای آن را پر می‌کند لذا قدرت تصمیم گیری ندارند.

سردار سلامی با بیان اینکه ما آنها را در میدان عمل ارزیابی می‌کنیم، تصریح کرد: امریکا نمی‌تواند قدرت خود را تبدیل به منفعت کند و این زوال منحنی قدرت امریکاست. قدرت زمینی و هوایی آنها توان چندانی در میدان عمل ندارد و موازنه در میدان به نفع ماست و حتی در مذاکرات هم دیدیم که امریکا در برابر توان سیاسی ایران با انفعال مواجه شد.

سرلشکر جعفری: انقلاب اسلامی ایران روز به روز مقتدرتر از قبل می‌شود

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مجمع عالی بسیج که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، اظهار داشت: آنچه که ما را حول محور بسیج دور هم جمع می کند، ایمان و اعتقاد به انقلاب اسلامی است که اکنون 37 سال از عمر آن می گذرد و این انقلاب هر روز مقتدرتر و توفنده تر از قبل به راه خود ادامه می دهد.

سردار سلامی: امروز فرزندان انقلاب در شرق مدیترانه در حال مدیریت تحولات هستند/ شریعتمداری: خط امام خاطره و رویا نیست که هرکس هرطور خواست تحریف کند

جعفری افزود: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب در جهان است که بعد از رسیدن به قدرت از مسیر خود خارج نشد و اکنون نیز در همان مسیر مستقیم و مسیری که امام(ره) مشخص کردند به راه خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به شهید اهل سنت مدافع حرم در سوریه ادامه داد: دشمنان باید بدانند با وجود همه دشمنی ها و توطئه ها برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی کشور، برادران اهل تسنن در کنار برادران شیعه، مشتاقانه در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی و حریم ولایت و حرمین شریفین در سوریه و عراق دفاع می کنند.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی زبانزد خاص و عام است و دشمنان هم به آن اعتراف می کنند و تسلیم قدرت انقلاب اسلامی شده اند و این را به وضوح می بینیم. هرچند که با روش های جدید و بسیار پیچیده بدنبال تضعیف این قدرت هستند.

جعفری تصریح کرد: هدف آنها عوض نشده اما آنها راه خود را تغییر داده اند و ما هم باید بدانیم تا انقلاب بر مسیر خود است دشمنی دشمنان بخصوص امریکا از بین نخواهد رفت و فقط روش آنها عوض خواهد شد.

وی در عین حال افزود: اگر ماهیت اسلامی را از انقلاب بگیریم دیگر این این انقلاب آن چیزی نیست که اسلام و خدا از مومنین می خواهد.

فرمانده کل سپاه، رمز بقای انقلاب اسلامی ایران را در وجود ولایت فقیه در راس آن و نیز رعایت اصول اسلامی و قوانین قرآنی دانست و گفت: ما مردمی داریم که بخوبی قدر این نعمت الهی را می دانند.

سرلشکر جعفری رمز بقای انقلاب اسلامی را در اطاعت از ولی فقیه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران 2 بعد داخلی و خارجی دارد، گفت: انقلاب در بعد بیرونی بخوبی پیش میرود و امروز اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی مدیون حرکت انقلاب در بعد بیرونی یعنی مقابله با نظام سلطه است.

فرمانده کل سپاه گفت: ما همه قدرتهای مادی را نفی می کنیم و فقط متکی به قدرت لایزال الهی هستیم که این شعار انقلاب اسلامی است.

جعفری افزود: هر جامعه ای که با درس گرفتن از انقلاب اسلامی ایران و عبرت آموزی از دفاع 8 ساله در برابر نظام سلطه و حاکمان خود ایستادگی کرد، دشمنان خود را شکست داد که نمونه آن را در کشورهایی نظیر لبنان، سوریه و ... می بینیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ابعاد داخلی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در بعد داخلی حرکت ما کند است و عقب ماندگی هایی داریم و تلاش بسیجیان در مجامع و اقشار مختلف برای این است تا این عقب ماندگی ها را جبران کنند.

فرمانده کل سپاه نقش محوری بسیج در داخل کشور را کمک به پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی دانست و افزود: ما بدون توجه به موانع و مشکلات و تنها با اتکا به مدیریت جهادی و بسیجی می توانیم در رسیدن به اهداف انقلاب موثر باشیم.

سرلشکر جعفری اظهار داشت: انقلاب اسلامی در بعد خارجی متکی به استکبار ستیزی است و یکی از دغدغه های رهبری و مردم همین است که این ایستادگی در برابر دشمن را مد نظر داشته باشیم و به آن توجه کنیم و بدانیم مردم ما معتقد به به انقلاب و شعار و رهبری آن هستند.

وی ادامه داد: نگرانی در مسئولان اجرایی کشور است که باید در مجامع بسیج برای آن چاره اندیشی کرد تا مسیر انقلاب اسلامی دچار کندی و خلل نشود.

فرمانده کل سپاه بار دیگر تاکید کرد: ایستادگی در برابر استکبار، راهبرد اصلی انقلاب اسلامی است که مردم و رهبری بخوبی آن را باور دارند و در این میان اگر مسئولین هم با همه وجود به این راه باور داشته باشند و برنامه و اقدامات اجرایی خود را با همین دیدگاه و نگاه تطبیق دهند، شرایط ما قطعا متفاوت خواهد شد و کُندی در بُعد داخلی انقلاب نیز رفع می شود.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: صحبت کردن از مدیریت جهادی آسان است اما عمل به آن سخت است و یک مسئول در هرسطحی نمی تواند ادعای بسیجی بودن کند مگر اینکه به مدیریت جهادی اعتقاد داشته باشد و به آن عمل کند.

وی اخلاص را شرط اول در مدیریت جهادی دانست و افزود: شرط دوم سخت کوشی و تحمل سختی هاست و شرط سوم این است که بدانیم کار ما حتما یا مخالف دارد یا دشمن. پس باید خودمان را برای چنین کارهایی آماده کنیم و بدانیم سینه زدن پای این علم سخت است.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید مدیریت جهادی را بر کشور حاکم کنیم تا انقلاب اسلامی از مرحله سوم خود که ساخت جامعه اسلامی و یا اسلامی شدن دستگاهای آن است با سرعت بیشتر عبور کند و به سمت اهداف خود پیش برود.

جعفری افزود: امروز به لطف خدا روحیه مبارزه با دشمنان در میان ملت ما مشاهده می شود اما برای کارهای داخلی و غیر از جهاد دفاعی این روحیه و حالت و شور کمی سخت تر است.


آیت‌الله علم‌الهدی: چشم امید جهان اسلام به ارتش ۲۳ میلیونی ایران است

آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد صبح امروز در مجمع عالی بسیج که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، اظهار داشت:خوشبختانه از دوران دفاع مقدس تا امروز در خصوص توسعه دین هیچ کمبودی در بسیج نداشتیم و اکنون که متاسفانه بخشی از جامعه در شعاع بینش های از غرب آمده و یا زرق و برق های اشرافی گونه که برخی از عناصر وابسته به نظام را گرفته قرار دارد، در بسیج، فضای خالص دینی احساسی می شود.

امام جمعه مشهد افزود: بسیج یک نظام قدرتمند و فرهنگ‌ساز اجتماعی است که می‌تواند اسلام را در تمام کره زمین اداره کند.

سردار سلامی: امروز فرزندان انقلاب در شرق مدیترانه در حال مدیریت تحولات هستند/ شریعتمداری: خط امام خاطره و رویا نیست که هرکس هرطور خواست تحریف کند/ سرلشکر جعفری: انقلاب اسلامی ایران روز به روز مقتدرتر از قبل می‌شود

علم‌الهدی تمام ریزش های انقلاب و سقوط افراد را بدلیل ضعف در اخلاص عنوان کرد و گفت: امروز آنچه که می‌تواند تمام واقعیت های دینی و انسان سازی دینی را با محوریت جامعه بسیجی در جامعه ما تضمین کند، مساله اخلاص است.

وی ادامه داد: کسانی که روزی بعنوان سنگ زیرین آسیاب انقلاب و در کنار امام(ره)، حلال بسیاری از مشکلات بودند و الان در آن سوی میز دیده می‌شوند، اگر ایمان و اخلاصشان به همان صورت ادامه پیدا می کرد، کوچکترین صدمه ای از این ریزشها در انقلاب مشاهده نمی‌کردیم.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه نباید نگاه به موضوع اخلاص به شکل شعاری باشد، افزود: اخلاص مبتنی بر یک باورمندی قوی در وجود انسان و یک دلدادگی ویژه به خدا است.

علم الهدی با اشاره به نقش الهام بخش بسیج در ایران و همه کشورهای اسلامی تصریح کرد: الان همه مسلمانان در جهان چشم امیدشان به این ارتش 23 میلیونی است. آن عالم جلیل القدر و مسلمانانی که در افریقا در حسینیه بقیه الله زیر گلوله های صهیونیست ها جان می‌دهد چشم امیدشان به همین است.

وی خاطرنشان کرد: دنیای استکبار با اسلام انقلابی مخالف است و بدنبال نابودی آن هستند نه با اسلامی که سر می‌بُرد.

امام جمعه مشهد درخصوص حوادث نیجریه و قتل عام شیعیان در این کشور طی روزهای اخیر گفت: وهابیت در نیجریه آزاد است و اقدامات دولت نیجریه در راستای اهداف صهیونیست هاست.

سردار نقدی: نگاه‌ها در مجمع عالی بسیج جناحی و حزبی نیست

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مجمع عالی بسیج که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، با بیان اینکه امروز دشمنان از هرسو به مسلمانان می تازند و از هر وسیله ای برای ترور استفاده می کنند، گفت: اگر امروز خیل بسیجیان برای جهاد و شهادت دست و پا می‌شکنند و برای دفاع در جبهه مقاومت اشتیاق دارند و اگر 2500 گردان بسیجی آماده جهاد و دفاع هستند همه متاثر از عاشوراست.

وی ادامه داد:  اگر امروز این بسیج عظیم را داریم که همه به ان افتخار می کنیم و اگر بسیج الهام بخش جهان اسلام شده، بخاطر این است که از مکتب امامان معصوم الهام گرفته است.

نقدی افزود: اگر زنان بسیجی مظهر عفاف و حجاب هستند بخاطر درس هایی است که از مکتب زینب کبری گرفته اند.

سردار سلامی: امروز فرزندان انقلاب در شرق مدیترانه در حال مدیریت تحولات هستند/ شریعتمداری: خط امام خاطره و رویا نیست که هرکس هرطور خواست تحریف کند/ سرلشکر جعفری: انقلاب اسلامی ایران روز به روز مقتدرتر از قبل می‌شود

وی همچنین به کارکرد مجمع عالی بسیج با یادآوری اینکه این مجمع کار خود را از سال گذشته در محضر رهبر معظم انقلاب آغاز کرد، گفت:  از سال گذشته تا امسال 17 کمیسیون مجمع در حوزه های تخصصی کار خود را شروع کرده است.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه سندهای بالا دستی خوبی در کشور است ولی متاسفانه راهکار اجرایی مشخصی ندارد، افزود: این مجمع جایی است که بدون جناح بندی و نگاه حزبی و گروهی از منظر انقلاب با هم به مصالح انقلاب نگاه کنیم و راهکار عملی برای مشکلات کشور ارائه دهیم.

نقدی تصریح کرد: مجمع عالی بسیج تاکنون دستاوردهای خوبی داشته و هرسال باید جای مجمع در شکل دهی و راهکار مشکلات بهتر و وسیع تر باشد.

وی ادامه داد: در نظر داریم در طول برنامه 5ساله ششم بسیاری از تصمیم گیری ها را به مجامع استانی بسپاریم.

رئیس سازمان بسیج در پایان گفت: در این مجمع 3 سند صادر خواهد شد که یکی در قالب قطعنامه، دیگری بیانیه و سوم نیز آمار و ارقام و یک سند داخلی است.


قدردانی سرلشکر جعفری از پدر شهید اهل سنت مدافع حرم

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم افتتاحیه مجمع عالی بسیج در مشهد مقدس از «رسول برجسته» پدر شهید اهل سنت مدافع حرم «سلمان برجسته» تقدیر کرد.

سردار سلامی: امروز فرزندان انقلاب در شرق مدیترانه در حال مدیریت تحولات هستند/ شریعتمداری: خط امام خاطره و رویا نیست که هرکس هرطور خواست تحریف کند/ سرلشکر جعفری: انقلاب اسلامی ایران روز به روز مقتدرتر از قبل می‌شود

پدر شهید برجسته در حاشیه این مراسم اظهار داشت: باید با تکفیری‌های داعش جنگید. من پسر کوچک دیگری دارم که او را هم برای جهاد به سوریه می‌برم  چون این‌ها عزیزتر از فرزندان سوری نیستند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    اگر سپاه نبود کشور هم نبود. امام خمینی
  • اصلاحات ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    نکنه امامی که می گی و می خای یه امام دیگه و یک امام ذهنی است ؟!
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    ترکیه برای مقابله با «دشمنان مشترک» در قطر پایگاه نظامی دایر می‌کند
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    ما باید متحد باشیم در حمایت از ولی فقیه و
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    نکنه حسن خمینی مهره اکبر هاشمی شده باشه؟
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    درود بر خامنه اى سلام بر سيد حسن خمينى
  • مهندس متالوژی ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    وقتش رسیده حسن خمینی موضع خود را درباره ولایت فقیه. عاشورا. شهادت. اسلام امام خمینی و وقایع 88 اعلام کند
  • افشین تهران ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    شناخت امام کار خیلی سختی نیست.خدارو شکر همه نوارها و فیلمها و کتب و همچنین وصیت نامه امام راحل وجود داره و فقط مطلب مهم خاطراتی هستکه بعضی وقتها برخی افراد از ان سخن بمیان میاورند و در این خاطرات فقط امام بودند و خاطره گوی خوش بیان!!!!!راه امام خمینی همین راه امام خامنه ای هستکه با مقایسه کمی و کیفی عادلانه میشود ان را یکی دانست.راه امام راه اشرافیگری و اقازاده پروری نبود .راه امام راه فساد و اختلاص نبود راه امام راهی نبود که با بالگرد به سد لتیان ختم شود و اسکی روی اب ویترین خاطراتش باشد.راه امام دیوار گچی جماران بود راه امام زیلوی زیر انداز مهمانان و رهبر امروز کشور هست.راه امام روشن هست با معانی دلخواه این راه را تاریک نکنید که نگهبانان ان در خواب نیستند.
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    باید بینش سیاسی 2500 گردان بسیجی را با کلاس و ... بالا ببرید باید در فضای مجازی فعال شوند
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    به فرض بگه که چی!؟ ایشون چه کاره مملکت هست!؟ نکنه در کشور قدرت موروثی هست!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس