سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کنایه به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره انجام «حملات نقطه‌ای» علیه گروه‌های تروریستی که به صورت تحت‌اللفظی از عبارت «حملات جراحی»‌ برای آن استفاده می‌شود، گفت: این «حملات جراحی» فقط «جراحی پلاستیک» نباشد که صرفا صورت مسئله را تغییر دهد.

 به گزارش مشرق، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کنایه به اظهارات اخیر «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا درباره انجام «حملات نقطه‌ای» علیه گروه‌های تروریستی که به صورت تحت‌اللفظی از عبارت «حملات جراحی»‌ برای آن استفاده کرده بود، گفت: این «حملات جراحی» فقط «جراحی پلاستیک» نباشد که صرفا صورت مسئله را تغییر دهد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس» روسیه،‌ وی در ادامه پیامی که در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد، نوشت: این گونه اقدامات تنها می‌تواند ماسک و نقابی بر چهره مشکلات بکشاند بدون اینکه این مسئله را حل کند.

زاخارووا ادامه داد: اوباما اعلام کرده بود که انجام «حملات جراحی» (حملات نقطه‌ای) علیه داعش ضروری است. مهمترین مسئله این است که این حملات آنطور که واشنگتن می‌بیند، نباید به جراحی پلاستیک منجر شود که به جای حل مسئله تنها صورت آن را تغییر دهد.

بر اساس این گزارش،‌ «باراک اوباما»‌ رئیس‌جمهوری آمریکا روز یکشنبه در وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) اعلام کرده بود که آمریکا با «هدف گرفتن داعش در عملی بسیار دقیق، قلب داعش را فشرده است».
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس