اختتامیه اولین جشنواره ادبی "آزاد مثل آزاده" صبح امروز با تقدیر از برگزیدگان 4 بخش شعر، داستان و خاطره نویسی، نمایشنامه و نامه و دلنوشته برگزار شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، صبح امروز اختتامیه اولین جشنواره ادبی "آزاد مثل آزاده" با تقدیر از برگزیدگان برگزار شد.

در این مراسم با حضور دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام معظمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمدرضا سنگری دبیر جشنواره و خوب نژاد مدیر موسسه پیام آزادگان برگزار شد، از برگزیدگان 4 بخش شعر، داستان و خاطره نویسی، نمایشنامه و نامه و دلنوشته تقدیر به عمل آمد.


اولین جشنواره ادبی

در بخش شعر قاسم بای از گلستان و الهام عمومی از اصفهان به عنوان نفر اول تقدیر شدند. همچنین مسعود طاهری از همدان و پیمان طالبی از تهران به عنوان نفرهای دوم برگزیده و حنانه بابایی از تهران به عنوان نفر سوم برگزیدگان مورد تقدیر قرار گرفتند. علی سلیمانی از تهران و محسن کاویانی از قم در این بخش شایسته تقدیر شدند.

در بخش داستان و خاطره نویسی هیات داوران در رتبه نخست شرکت کننده ای را حائز کسب رتبه اول نداستند. بنابراین پیمان سهرابی از تهران و مرضیه نفری از قم به عنوان نفرات دوم و مجتبی صفدری از البرز به عنوان برگزیدگان این بخش شناخته شدند و همچنین صحرا علومی، فاطمه دوستکامی و عادل ارشادی مقدم از تهران شایسته تقدیر برگزیده شدند.

در بخش نمایشنامه هیات داوران هیچ اثری را حائز رتبه های اول تا سوم ندانستند و تنها زهره غلامی از تهران مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش نامه و دل نوشته، کیمیا خانی به عنوان نفر اول، وانه دیر غدیریان به عنوان نفر دوم و شروین جبرئیل زاده به عنوان نفر سوم مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین از زهرا اسماعیلی و نادیا ابراهیمی تقدیر به عمل آمد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دير غذريان ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    خسته نباشيد.برنامه فوق العاده خوب بود .از زحمات شما بسيار سپاسگذارم
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    با سلام. امیدوارم این کار ارزنده تداوم داشته باشد سپاس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس