فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» که مراحل فنی خور را طی می‌کند ساخت موسیقی آن توسط حبیب خزایی‌فر به پایان رسید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ساخت موسیقی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» که همزمان با تدوین آغاز شده بود، چندی پیش به اتمام رسید. موسیقی این فیلم توسط حبیب خزایی‌فر ساخته شده است.

ایستاده در غبار

در ساخت موسیقی فیلم تلاش شده از سازبندی‌هایی که در دهه 40 و50 مرسوم بوده استفاده شود. این مهم به جهت هماهنگی موسیقی با فضای بصری فیلم صورت گرفته است. همچنین در بخش‌های از موسیقی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» آواهایی با فضای موسیقی کردی استفاده شده است.

گفتنی است بخش‌های مختلف موسیقی متن این فیلم، روایت‌گر حالات و کشمکش‌های درونی احمد متوسلیان در دوره‌های متفاوت زندگی اوست.

خزایی‌فر پیش‌تر موسیقی سریال «آخرین روزهای زمستان» را نیز بر عهده داشته، بنابراین ایستاده در غبار دومین همکاری او با محمدحسین مهدویان کارگردان این اثر است.

«ایستاده در غبار»، دومین تجربه کارگردانی محمدحسین مهدویان پس از سریال «آخرین روزهای زمستان» و همچنین اولین اثر سینمایی او به شمار می‌آید.

این فیلم به تهیه کنندگی حبیب اله والی‌نژاد و با سرمایه گذاری سازمان هنری رسانه ای اوج درباره زندگی احمد متوسلیان ساخته شده و اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    0 0
    انشالله خوب در بیاد ولی باید برای ادا کردن حق مطلب از باتجربه تر ها استفاده می شد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس