پرستو گلستانی گفت: اخیراَ عده ای از بازیگران زن بنا به دلایلی جوی مبنی بر بی‌اخلاقی در سینما را راه انداخته اند که من نمی پسندم از نظر من خود هر فردی با رفتارهایش بیان می کند که چکاره است.

به گزارش مشرق، پرستو گلستانی بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: من چندی پیش بر سر پروژه «دردسرهای عظیم 2» اشتغال داشتم که  از تلویزیون هم پخش شد و بعد از آن دیگر حضور نداشتم این را هم باید بگویم گه من در هر کاری به ایفای نقش نمی پردازم و هر فیلمنامه ای را هم قبول نمی کنم با هر گروهی هم حاضر به همکاری نیستم من سعی می کنم همین کار تدریس و تئاترم را انجام دهم.

وی افزود: در پروژه های سینمایی هم جدیدا کار خاصی به من پیشنهاد نشده یکسری تله فیلم پیشنهاد شده که کارهای خوب نبودند و در آنها هم حاضر به ایفای نقش نشدم.

گلستانی با اشاره به باند بازی های موجود در سینما عنوان کرد: باید بررسی کرد که چرا یک تعداد از افراد همواره در پروژه های سینمایی حضور دارند و به طور کلی عوامل فیلمها را مشخص می کنند اما یکسری دیگر در خانه می نشینند.

این بازیگر با اشاره به موضع گیری های اخیر برخی از بازیگران زن در خصوص بی اخلاقی در سینما و تلویزیون تصریح کرد: از نظر من این حرفها چرت و پرت است زیرا حضور سالم و موفق در سینما به خود فرد بستگی دارد در هر حرفه ای ممکن است این اتفاق بیافتد.رفتار هر آدمی نشان دهنده کار اوست نه جوی که در آن کار می کند.

وی خاطر نشان کرد: اخیراَ عده ای از بازیگران زن بنا به دلایلی چنین جوی را راه انداخته اند که من نمی پسندم از نظر من خود هر فردی با رفتارهایش بیان می کند که چکاره است. بیوگرافی افراد مشخص می کند که تا حالا چکار کرده اند در همه جوامع بشری و در دنیا چنین مسائلی وجود دارد اما این  جوی که اخیراَ بعضی از آنها به راه انداخته اند به خاطر مسائل شخصی خود آنهاست باز هم تأکید می کنم که رفتار هر آدمی نشان می دهد که آنها چکاره اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    «من در هر کاری به ایفای نقش نمی پردازم و هر فیلمنامه ای را هم قبول نمی کنم با هر گروهی هم حاضر به همکاری نیستم» چرا هرکاری را قبول نمیکنی و چرا با هر گروهی کار نمیکنی!؟
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    در مورد بی اخلاقی ها کسی با شما نبود . و رفتار شما نشان دهند پایبندی به شون اخلاقی است ولی برخی زنهائی که از فیس بوک بهتر می توان انها را شناخت . سینما را با جاهای دیگر استباه گرفته اند
  • ایرانی ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    چرت نیست پرستوخانم !شماخودت میفرمایی باهرگروه وهرکسی کارنمیکنی !کارتون هم محدودشده ،اینها خودشون مهرتاییدبرحرفهای همکاران شماست ........امااونی که کشف حجاب میکنه خودشم مشکل داره
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    خانم یکی بهش پیشنهاد میده و آرام از کنار این حرفا میگذره ولی یکی خوشش نمیآد و یکنوع توهین و تجاوز کلامی میبینه بنابراین میگه که جلوی این بی شرمی را بگیرد.. شما به خودتون نگیرید باور کنید پیش میآد باید جلوش رو گرفت مثلا" مامسلمانیمممم.
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    آفرین... بسیار عالی... بلاخره یک نفر باشعور پیدا شد که این مساله را بفهمه. این مسائل تو همه شغل ها ممکنه وجود داشته باشه. نباید گفت که مثلا من که بی کارم به خاطر اینکه قبول نکردم فلان کار رو انجام بدم. اما اون که سر کار می ره حتما.... اون خانم هایی که خارج از کشور رفتن و هر کاری می خوان دارن می کنن، اگر اینجا بودن و چنین پیشنهاداتی رو داشتن، بعید نبود قبول کنن!
  • محسن از اصفهان ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    این شد حرف حساب، باید از بازیگرانی که ادعا دارند به آنها پیشنهاد های غیر اخلاقی شده پرسید چه رفتاری کرده اند که طرف مقابل به خود اجازه داده چنین پیشنهادی به آنها بکند؟
  • حسین ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    درسته نباید بازیگر نقطه ضعف نشون بده ولی بعضیا اینقدر روی دیگرانو باز کردن که خشک و تر با هم میسوزن.
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    حرف حساب !!!
  • ناطقی ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    به نظر من هم رفتار خود بازیگر نیز در نوع برخورد با او بی تاثیر نیست، وقتی طرف قسمت دوم سریالی که توش بازی کرده هنوز پخش نشده صدتا عکس خانگی و حرفه ای از خودش پخش می کنه معلومه که یه چیزیش میشه، یادم توی یه برنامه خانم لعیا زنگنه از زنان سینما به شدت دفاع می کرد و الگوی اون ها را حضرت فاطمه معرفی می کرد آیا فاطمه اینگونه بود؟؟ چی با خودشون فکر می کنن،‌ طرف نقش یه زن محجبه را بازی می کنه حداقل یکم مرد نیست چند صباحی صبر کنه بعد عکس بی حجاب بذاره تا لا اقل کارش روی بینندش تاثیر داشته باشه
  • هماترشیده ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    احسنت
  • یک خانم ایرانی ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام،خانم گلستانی عزیز،سالهاست جو بسیار نامناسبی در فضای سینمای ما هست،متاسفانه اصلا در شان بانوان باشخصیت وجامعه ی اسلامی وبویژه شیعه نیست،من از شهدای بزرگوار وخانوادهایشان عذر خواهی میکنم.
  • aras ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    منم قبول دارم خیلیا بخاطر آلوده نشدن تا مرز بی کاری کنار رفتن ولی حالا یه عده یه جوری برخورد می کنن که نشون بدن اونا که آلوده شدن ( یا مثلا کشف حجاب کردن ) حق داشتن و ....
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    یکی میگه همه چی سفیده یکی میگه همه چی سیاهه!!!
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    درود بر کارگردان یوسف.اون اولین نفری بود که گفت تو سینما فساد اخلاقی است.
  • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    همه میدونن پشت دوربینهای سینما چه خبره. لطفا انکار نکنید...
  • مجید ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    0 0
    درود بر خانم پرستویی ، حرف حساب جواب نداره و حرف حق شنیدنش برای بعضیها تلخه !!! دقیقأ خود شخص اگر مورد و مسئله ای نداشته باشه توی لاس وگاس هم که باشه خودش رو حفظ میکنه! در عوض شخص اگر خودش مشکل داشته باشه توی سلول انفرادی هم که باشه راهی برای... باز میکنه! به قول معروف کرم خرما از خودشه!!!
  • رمی ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    0 0
    یعنی الان هر کسی که داره کار می کنه مشکل اخلاقی داره و هر کی کار نمی کنه قدیسه هستش !!؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس