کد خبر 452336
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

"پدرسالار" گفت: متاسفانه این روز ها شاهد این هستیم که بسیاری از تهیه کنندگان سینما بدون هیچ ضابطه ای فقط با پول و بسنده کردن به ظاهر و زیبایی، جوانان را وارد عرصه سینما می کنند; با این کار، هم به جوانان و هم به عرصه سینما لطمه وارد می‌کنند.

به گزارش مشرق، محمد علی کشاورز بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی خود گفت: این روزها در حال استراحت هستم و خدا را شکر با دعای مردم و لطف خداوند آرامش دارم.

وی در خصوص وضعیت سینمای امروز ایران گفت: من حتی تلویزیون هم ندارم و بیشتر مطالعه می‌کنم چه برسد به این که بخواهم به سینما بروم، اما آنچه که از دوستان می‌شنوم سینما حال خوبی ندارد.

وی به جوانان علاقه مند به عرصه بازیگری اشاره کرد و گفت: یک جوان اگر به عرصه بازیگری علاقه دارد و می‌خواهد وارد این عرصه شود باید کشور خود و فرهنگ اصیل کشور خود را به خوبی بشناسد، باید لهجه‌ها، نوع زندگی و جای جای کشورش را بشناسد و درباره آن مطالعه کند تا بتواند در کار خود ماندگار شود.

محمد ابراهیم فیلم مادر تصریح کرد: متاسفانه این روزها شاهد این هستیم که بسیاری از تهیه کنندگان سینما بدون هیچ ضابطه ای فقط با پول و بسنده کردن به ظاهر و زیبایی، جوانان را وارد عرصه سینما می کنند و با این کار هم به جوانان و هم به عرصه سینما لطمه وارد می کنند.

کشاورز خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم سینمایی با بازیگران ماندگار داشته باشیم باید کارشناسانه عمل کنیم نه اینکه فقط به فکر ساخت یک فیلم باشیم و بس.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس