در روز اول هفته چهاردهم لیگ برتر پانزدهم مربیان تیم‌ها اظهار نظرهای مختلفی درمورد بازی‌ها داشتند.

گروه ورزشی مشرق، هفته چهاردهم لیگ برتر پانزدهم در روز اول با انجام 5 دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی‌ها تیم فوتبال تراکتورسازی در تبریز مقابل استقلال به تساوی بدون گل دست یافت.

برنامه، نتایج کامل، جدول رده‌بندی و گلزنان لیگ برتر

در پایان این دیدارها سرمربیان تیم ها درخصوص بازی به خبرنگاران و رسانه ها پاسخ دادند:


تراکتورسازی 0 - استقلال 0

قلعه نویی: در تمرین هر کس بهتر باشد بازی می‌کند

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی تراکتورسازی و استقلال در نشست خبری گفت: قبل از اینکه درباره کلیت بازی حرف بزنم، باید بگویم این حق عباسی نیست که اینچنین با او رفتار کنند. همه برای موفقیت تراکتورسازی تلاش می‌کنند و عباسی هم هر چیزی که در توان دارد برای تیم انجام می‌دهد و اگر لازم باشد یک تراکتورسازی خوب داشته باشیم باید به یکدیگر کمک کنیم. این شعارها به هیچ کدام از طرفین کمکی نمی‌کند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که تیمش افت بدنی دارد و اینکه چگونه این مشکل را حل خواهد کرد، گفت: ما باید تمام فکر و ذکر خودمان را روی نیم‌فصل بگذاریم، البته قبل از آن هم باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم و به بازیکنان پول تزریق کنیم تا از نظر مالی شرایط‌شان بهتر شود. تیم ما از نظر نظم و انضباط به خوبی پیش می‌رود و تمام بازیکنان در تمرینات خوب هستند، در تمرین هر کسی بهتر باشد بازی می‌کند، در این بازی شاید خود فردین عابدینی و مهرداد بایرامی فکر نمی‌کردند به کار گرفته شوند اما در تمرینات آماده بودند و بازی هم کردند.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: فردین عابدینی من را در این بازی امیدوار کرد، برخی از بازیکنان که البته اسمی از آنها نمی‌برم در حد و اندازه خودشان نبودند. درباره محمدرضا اخباری نیز باید بگویم او آن چیزی که خواسته بودیم را در چارچوب دروازه به نحو احسن اجرا کرد.(متن کامل این مصاحبه را اینجا بخوانید)

مظلومی: دخالتی در روابط قلعه‌نویی و رحمتی ندارم

اعتقادم این است که سرما بر شرایط بازی تأثیر گذاشته بود. ما به آن چیزی که می‌خواستیم دست پیدا نکردیم و به دنبال یک امتیاز نبودیم.

وی با اشاره به قضاوت محسن قهرمانی در این دیدار افزود: جا دارد در خصوص دو صحنه مشکوک در این بازی نظر داده شود. البته من اینجا نشسته‌ام و بهتر است کارشناسان در خصوص دو صحنه که در نیمه دوم اتفاق افتاد، نظر بدهند. به نظرم یک پنالتی به سود ما گرفته نشد. ان‌شاءالله که من اشتباه کرده باشم.

مظلومی پس از انجام این صحبت‌ها درباره اینکه اگر رحمتی نبود، شاید استقلال چند گل دریافت می‌کرد و این دروازه‌بان موقعیت‌های خوبی را گرفت،‌ تصریح کرد: بله ما رحمتی را در اختیار داریم که در چنین مواقعی دروازه‌مان را نجات دهد.

وی بار دیگر درباره اینکه شاید اگر هر دروازه‌بان دیگری جای رحمتی بود، استقلال حداقل دو گل دریافت می‌کرد، تأکید کرد: در صحنه‌ای که رحمتی توپ را به خوبی گرفت اشتباهی از سوی خودمان رقم خورد که توپ مقابل بازیکن خارجی تراکتورسازی (کاردوسو)  افتاد و فکر نمی‌کنم تراکتورسازی به جز این موقعیت، موقعیت چندانی در نیمه دوم به دست آورده باشد.

وی در پایان درباره اینکه مهدی رحمتی با قلعه‌نویی خوش و بش نکرد، گفت: این موضوع ربطی به من ندارد. به بازیکنانم گفته بودم که دسته جمعی به سمت بازیکن حریف بروند. من در روابطی که میان رحمتی و قلعه‌نویی وجود دارد، دخالت نمی‌کنم، چون این یک موضوع شخصی است. به هر حال در فوتبال اختلاف سلیقه وجود دارد، ولی دشمنی نیست.(متن کامل این مصاحبه را اینجا بخوانید)



صبای قم 1 - ملوان 0

دایی: بعضی ها بدون گواهینامه در فدراسیون رانندگی می‌کنند

امروز بازی خوبی انجام دادیم. در خط دفاعی خوب عمل کردیم و با ثبات بودیم و رفته رفته توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم و گل پیروزی را هم به ثمر برسانیم.

وی گفت: ملوان فقط یک موقعیت داشت که حامد لک آن را گرفت اما ما چهار-پنج موقعیت خوب گل داشتیم که از آن استفاده نکردیم. هرچند که از بازیکنانم تشکر می‌کنم چرا که در نیمه دوم به خودشان آمدند و بازی خوبی انجام دادند که توانستیم به بالای جدول نزدیک‌تر شویم اما این بازی را فراموش می‌کنیم و به بازی بزرگ روز پنجشنبه خودمان فکر می‌کنیم و برای آن بازی آماده می‌شویم.

دایی گفت: فوتبال یکسری قواعد دارد، برخی اتفاق‌ها بیرون از قواعد رخ می‌دهد که غیرفوتبالی است، منظور من کمیته انضباطی نبود، منظورم این بود که این جریان را چه کسانی به راه انداختند؟ کسی هم که در فدراسیون پست دارد و در برنامه 90 مشخص شد که او صلاحیت اظهارنظر کردن را ندارد. متأسفانه من و شما یک سؤالاتی می‌پرسیم که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

 افرادی که حقوق‌دان هستند نظر بدهند بهتر است نه اینکه متأسفانه افرادی که اظهارنظر می‌کنند از حقوق چیزی نمی‌دانند و می‌آیند در آئین‌نامه فدراسیون نیز اظهار نظر می‌کنند. نگاه کنید همه ما می‌توانیم رانندگی کنیم اما کسی که گواهینامه دارد رانندگی‌اش قانونی است. متأسفانه برخی‌ها در فوتبال بدون گواهینامه رانندگی می‌کنند و این موضوع به فوتبال ضربه می‌زند. (متن کامل این مصاحبه را اینجا بخوانید)



سپاهان 0 - راه آهن 0

استیماچ: در سپاهان حرکت با توپ ممنوع است

ما می‌دانستیم که این بازی، بازی سختی خواهد بود و به این فکر می‌کردیم که راه آهن مشابه خیلی از تیم‌های لیگ ایران به اصفهان می‌آید تا مقابل سپاهان یک مساوی کسب کند. به همین دلیل امروز همه بازیکنان راه آهن مدام پشت به توپ می‌ایستادند.

وی با بیان اینکه در مقابل تیم‌های بسته ما مجبور به پاسکاری متعدد هستیم، ادامه داد: من از همه بازیکنانم راضی هستم به این دلیل که آن‌ها اولین بازی بود با حضور من گل نخوردند ولی از طرف دیگر در پایان بازی اصلا از آن‌ها راضی نبودم چرا که ما هیچ امتیازی نگرفتیم!

من به تمام بازیکنان سپاهان اعلام کردم که آن‌ها باید حرکت بدون توپ داشته باشند و با توپ به هیچ سمتی حرکت نکنند. ما در سپاهان راه افتادن با توپ و حرکت با توپ را ممنوع کرده‌ایم چرا که اعتقاد داریم بازیکن و حرکت پا به توپ جز خطر برای تیم‌مان و موقعیت دادن به تیم حریف در حال حاضر خاصیت دیگری ندارد. (متن کامل این مصاحبه را اینجا بخوانید)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس