کد خبر 507601
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

کاپیتان تیم فوتبال استقلال زمانی بازیکن محبوب پرافتخارترین مربی لیگ برتر بود و ژنرال روی نیمکت هر تیمی می‌نشست، مهدی رحمتی نیز درون دروازه‌اش قرار می‌گرفت.

به گزارش مشرق، مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی روزهای خوب و پرافتخاری را در کنار یکدیگر سپری کردند اما رابطه این 2 در اواخر لیگ سیزدهم و اوایل لیگ چهاردهم به سردی گرایید.

رحمتی لیگ پنجم برای اولین بار توسط قلعه‌نویی به استقلال برده شد، در مس با او همکاری کرد و لیگ نهم بعد از حضور قلعه‌نویی در سپاهان، به این باشگاه اصفهانی رفت اما حالا رابطه کاملا متفاوتی با سرمربی سابقش دارد.

مهدی رحمتی در بازی با تراکتورسازی، تصمیم دارد بار دیگر به سمت نیمکتی که سرمربی سابقش روی آن نشسته نرود.

تقریبا همه می‌دانند که قلعه‌نویی و رحمتی، بعد از پایان لیگ سیزدهم به مشکل خوردند و در نهایت رحمتی از استقلال جدا شد و به پیکان پیوست.

در بازی‌های استقلال و پیکان فصل قبل، رحمتی به طرف قلعه‌نویی نرفت و حاضر نشد با او روبرو شود. در بازی امروز هم با وجود وساطت دوستان مشترک دو طرف، رحمتی قصد ندارد به سمت نیمکت تراکتورسازی برود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیرسعیدابوزهرا ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    کبوتر با کبوتر باز با باز کندهمجنس با همجنس پرواز
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    زردک ، اخبار انقدر زرده که داره نارنجی می شه ، آیا مظلومی سمت قلعه نوعی خواهد رفت ؟!! 40 تا خبر آیا قلعه نوعی سمت مظلومی خواهد رفت ؟!!! 40 تا خبر رحمتی چه می کند 40 تا خبر .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس