کد خبر 507948
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی دو تیم در جام حذفی متفاوت تر از این بازی خواهد بود چرا که‌ در آن بازی امکان مساوی وجود ندارد و یک تیم باید برنده شود.

به گزارش مشرق، مجید صالح پس از تساوی استقلال و تراکتورسازی اظهار کرد: در نیمه دوم شرایط بهتری داشتیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم به برتری برسیم. تراکتورسازی نسبت به بازی‌های قبل متفاوت شده بود و کادرفنی این تیم می تواند در آینده موفق شود. قلعه‌نویی و کادر فنی تراکتور نیاز به زمان دارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا در بازی جام حذفی مقابل تراکتور می‌توانند این تیم را شکست دهند، گفت: شرایط این دو بازی با هم متفاوت است. در این بازی امکان مساوی وجود داشت اما در آن بازی دو تیم برای پیروزی به میدان می‌روند و یک تیم باید برنده شود.

سرمربی استقلال درباره خداحافظی محسن قهرمانی از دنیای داوری افزود: نباید شرایطی را به وجود بیاوریم که داورانی مانند قهرمانی از داوری خداحافظی کنند. البته داوری این بازی نیاز به بررسی دارد و احساس می‌کنم در یکی، دو صحنه توپ به دست بازیکنان تراکتور برخورد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    اقای صالح بروخداراشکرکن .توبازی که سرپرسپولیس رابریدند وقهرمانی رادودستی دادند یه تیم دیگری .تواون بازی معروف که تیم ماده نفره شد وحقانیت پرسپولیس ثابت شد.وتوروزروشن جلوی چشم میلیونهافوتبالدوست پرسپولیس رابازوندند.خداراشکرکن که چنین وضعیتی تاالان برای تیم شمابه وجودنیامده الان اقای صالح اگرادم منصفی باشی وبدون تعصب .بایدازدرونت فریادبکشی وبگویی .اقایان فدراسیون فوتبال چراچندسال هست که اینطوری سرتیم بزرگی مثل پرسپولیس رادارید میبرید.ایااین شجاعت راداری که بگویی.توهمین لیگ چهارتابازی پرسپولیس راناداوریهابردراازتیم گرفتند.ایاماتوانستیم حقمان رابگیریم فقط چندجلسه داورمحروم والسلام.قبولداری که درحق تیم پرسپولیس اجحاف میشود‌اقای صالح شجاعتش راداری که بگویی الان تواین لیگ برتربهترین بازیهای هاراپرسپولیس داردانجام میدهدوقشنگ فوتبال بازی میکند.والان سرامدتمام تیمهای لیگ برتریست چون تمام کسانیکه دستی توفوتبال دارند اذعان دارندکه پرسپولیس ازهمه تیمهافوتبال قشنگی به نمایش میگذارد.که تیمهای دیگراینطوری بازی نمیکنند.به قول یک فوتبالی اگریک علی دایی تیم اون جلوداشت پرسپولیس تمام تیمهارابااختلاف چهارتامیبرد.بعدشماداریدمیگیدکه بایدبازنگری بشودبازی که قهرمانی برای شماسوت زدوبه قول خودت دوتاموقعیت مشکوک راباید رصدکنیم.برواقاجون خداپدرت رابیامرزد .قهرمانی راازدست مادراوردنددربازی باذوب اهن.الان برای فینال باید خودمان رااماده میکردیم بعدشماگیردوتاموقعیتی هستیدکه قهرمانی ازش چشم پوشی کرد..والسلام.عزیزان مشرق نمیدانم چاپ میکنید حرفهای بنده رایانه.انشاالله که چاپ بکنید.یاعلی مدد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس