کد خبر 507025
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

قاچاقچی بزرگ مکزیکی اعضای گروه تروریستی داعش را به مجازات تهدید کرد.

به گزارش مشرق، "خواکین گوزمن لوئرا” ملقب به "ال چاپو” (کوتوله)، بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر در جهان، پس از آگاهی از ادعای داعش درباره "نابودی" محموله عظیم مواد مخدر متعلق به کارتل "سینالوآ”، بسیار خشمگین شده است.

 قاچاقچی بزرگ مکزیکی اعضای گروه تروریستی داعش را به مجازات تهدید کرد.

بنابر این گزارش، وی در نامه ای خطاب به سرکرده های گروه تروریستی داعش تلاش این گروه در ایجاد مزاحمت برای قاچاقچیان را "اشتباهی بزرگ" نامیده است.

اسپوتنیک نیوز نوشت: "ال چاپو” تهدید کرده است که در صورت ادامه مزاحمت ها، این عناصر تکفیری را به مجازات اعمال شان خواهند رساند.

دولت مکزیک چندی پیش و پس از فرار عجیب "ال چاپو"، برای دستگیری وی جایزه ۶۰ میلیون دلاری تعیین کرده بود.

ادعای داعش درباره "نابود" کردن مواد مخدر در حالی مطرح می شود که بنا بر شواهد موجود، داعش مواد مخدر را برای استفادۀ سرکردگان خود ذخیره می کند و در اغلب مقرهای آزادشدۀ این گروه تروریستی، مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر و روانگردان کشف می شود و اغلب سران این گروه، به استعمال این گونه مواد اعتیاد دارند.

چندی پیش یک شاهزاده سعودی در فرودگاه بیروت و در حال تلاش برای قاچاق دو میلیون قرص روانگردان کپتاگون دستگیر شد. برخی رسانه ها نوشتند که شاهزاده سعودی، قرص های مخدر و روانگردان را برای گروه های تروریستی قاچاق می کرده است، چرا که تروریست ها به ویژه داعشی ها، به این قرص علاقه ویژه دارند و پیش از انجام عملیات تروریستی و انتحاری از آن استفاده می کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    1 1
    مثلا میخواد چیکار کنه با داعش؟! :/
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    1 1
    خخخخخخخخخ دم داعش گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس