نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، بامداد سه‌شنبه در اظهاراتی نژادپرستانه خواستار جلوگیری از ورود تمامی مسلمان‌ها به خاک آمریکا شد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، نامزد جنجالی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در  خواستار جلوگیری از ورود تمامی مسلمانان به خاک کشور آمریکا شده است.

این تاجر میلیاردر آمریکایی که در هفته‌های گذشته چندین بار با بیان اظهارات نژادپرستانه علیه مسلمان‌ها خبرساز شده، در بیانیه‌ای با ادعای اینکه عده زیادی از مسلمان‌ها از آمریکایی‌ها نفرت دارند ورود آنها را به منزله حملات بیشتر در خاک کشورش دانسته است.

او در این بیانیه که کمپین تبلیغاتش‌اش منتشر کرده آورده است: «بدون نگاه کردن به داده‌های نظرسنجی مختلف، برای هر کسی واضح است که این نفرت، فراتر از حد درک است.»

«ترامپ» می‌نویسد: «نمی‌توانیم کشورمان را تا زمانی که بتوانیم دلیل این مشکل و خظرات آن را درک کنیم در معرض حملات شنیع توسط افرادی قرار دهیم که تنها به جهاد اعتقاد دارند و هیچ استدلالی یا احترامی برای زندگی بشری قائل نیستند.»

«شورای روابط آمریکا - اسلام» در واکنش به این اظهارات نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا در بیانیه‌ای نوشت: «اکنون وارد حیطه فاشیسم شده‌ایم.»

اسلام‌هراسی در ایالت‌های مختلف آمریکا و حمله به مسلمانان، بعد از حملات تروریستی پاریس و تیراندازی در شهر سن‌برنادرینو االت کالیفرنیا شدت گرفته است.

ماه گذشته تیراندازی‌، حمله انتحاری و گروگان‌گیری مرگبار گروه تروریستی داعش در پاریس، پایتخت فرانسه به کشته شدن 130 فر منجر شد.

همچنین در هفته گذشته در سن‌برناردینو یک مرد و همسرش که گفته می‌شود مسلمان بوده‌اند 14 نفر را با شلیک گلوله کشتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرهاد ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    فقط یک مسلمان منحرف که شناخت عمیقی به اسلام داشته متوانست کارهای داعش را طراحی کند.تفکر داعشی هر کجا اسلام قدرت نفوذ داشته انگشت خلف روی ان گذاشته.واقعا هر کسی بیرون قصه باشد از فرد مسلمان متعفن میشود.جالب اینجاست که همه ی جامعه ی روحانیون دست روی دست گذاشتند و سخت در اینترنت در حال پیدا کردن مقالات اینترنتی هستند و فقط تنها رهبری در روشنگری قدم بر میدارند.در حالی که روحانیون با این همه ابزار های ارتباطی میتوانند اسلام را به شیوه ای قابل پیاده سازی و کاربردی تبلیغ کنند.
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    یه عده به اسم اسلام دست به جنایت میزنن دلیل نمیشه که این اقا بیاد همه مسلمونهارو باهم جمع ببنده. این ادم از قیافشم معلومه وحشیه و خدا میدونه اگه انتخاب بشه چه بر سر کشورهای اسلامی میاره. امریکا کلا با ایدوئولوژی ما مشکل داره اونا خودشون اسلام رو بهتر از ما میشناسن و میدونن اسلام واقعی اسلام داعشی نیست. در ضمن مردم عادی امریکا خودشون بدتر از تروریستن همینکه هر روز خبر تیراندازی و قتل در امریکا توسط مردم عادی به گوش میرسه دال بر ذات وحشی و تروریستی امریکاییهاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس