معاون مهندسی شرکت پارس خودرو گفت: رنو ساندرو محصول مشترک شرکت رنو فرانسه و شرکت پارس خودرو است که از یکشنبه آینده در دومدل گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک روانه بازار می شود.

به گزارش مشرق ، طهماسبی معاون مهندسی شرکت پارس خودرو در مراسم معرفی رنو ساندرو با حضور نمایندگی های منتخب سایپا افزود: رنوساندرو از یک موتور چهارسیلندر 1.6 لیتری قدرتمند و درعین حال کم مصرف سود می برد. 

وی با اشاره به باک 50 لیتری ساندرو گفت: میزان مصرف سوخت مدل گیربکس دستی رنوساندرو به ازای صد کیلومتر پیمایش 6.68 لیتر و در مدل گیربکس اتوماتیک آن 8.32 لیتر است، این خودرو در مدل دستی 5 سرعته و در مدل اتوماتیک 4 سرعته و با حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت طراحی شده است .

طهماسبی با بیان اینکه ظرفیت خط تولید رنوساندرو 19 دستگاه در ساعت است افزود: درحال حاضر روزانه 30 دستگاه از این خودرو در شرکت پارس خودرو تولید می شود و با پشت سرگذاشتن 30 هزار کیلومتر تست رانندگی تمام مجوزهای لازم برای تولید را از مراجع ذیصلاح دریافت کرد .

وی گفت: تمام خطوط تولید بدنه ، رنگ و مونتاژ در شرکت پارس خودرو ایجاد شده و قطعات این خودرو مطابق با استانداردهای جهانی رنو تولید می شود.

رنو ساندرو، هاچ بک ال 90  

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: رنو ساندرو مدل هاچ بک خودرو ال 90 با شکل و فرم زیبا و کاملا جدید است.


رضا تقوی با بیان اینکه ساندرو متناسب با ذائقه و سلیقه جوانان است افزود: این خودرو در دو مدل اتوماتیک و گیربکس دستی تولید می شود که مدل دستی ان 42 میلیون و 900 هزار تومان و مدل اتوماتیک ان 48 میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

وی از اغاز فروش ساندرو در 22  اذر ماه از طریق شبکه نمایندگی های سایپا خبرداد و گفت: حدود 3 هزار دستگاه از این خودرو به دو روش ، فروش فوری با تحویل حداکثر 30 روزه و پیش فروش برای تحویل در بهمن ماه از طریق ثبت نام فروخته خواهد شد. 

تقوی افزود: سیاست گروه سایپا در حدود 3 سال گذشته تنوع بخشیدن به سبد محصولات است، ما امسال و سال گذشته چند نمونه محصول جدید وارد بازار کردیم و تا اخر سال ساینا را روانه بازار می کنیم و برای سال اینده هم حداقل 3 محصول جدید عرضه خواهیم کرد.

وی در باره توقف تولید مگان و تیانا گفت: عمده ترین دلیل توقف تولید این دو محصول تحریم بود و روابط کاری ما با شرکای تجاری به مشکل برخورد که در رسانه ها مطرح شد و مشکلاتی که خودروسازان از طریق روابط مالی و فنی با ما و نیز بحث قرارداد که سیاست این شد که این دومحصول از خط تولید جمع و محصولات جدیدتر و مدرنتر جایگزین شود.

تقوی افزود: ما از خریداران خواهش کردیم برای تکمیل پرونده ،از پنجشنبه تاکنون حدود 22 هزار نفر پرونده خود را تکمیل کردند و در 3 روز گذشته روزانه 3500 تا 4 هزار دستگاه خودرو تحویل دادیم که تا حدود 9 هزار دستگاه قابل افزایش است و این منوط به تکمیل پرونده است و خودرو بعد از این مرحله تحویل خریداران خواهد شد.

وی درخصوص وثیقه 120 درصدی از مشتریان طرح فروش اقساطی خودرو گفت: وثیقه 120 درصدی موضوع جدیدی نیست و بحثی بود که در بانک مرکزی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت مطرح بود و بحث چک و سفته بود که باتوجه به ازدحام هنگام ثبت نام ما این موضوع را به مرحله بعد موکول کردیم و برای اینکه هزینه ای به مشتریان تحمیل نشود سفته را اختیاری کردیم و چک ضمانت را بعنوان راه حل دوم ارائه کردیم و درمورد وکالت هم که هزینه ای داشت به دستور مدیرعامل سایپا حدود 60 درصد هزینه را که 30 هزار تومان است شرکت سایپا تقبل کرده است که به مشتریان پرداخت می کنیم.

{$sepehr_album_34104}



منبع:سایپانیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 36
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    43 میلیون خیلی زیاده فوق فوقش باید 25 تا باشه
  • حامد ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    یک خودروی به روز دیگه ، به همراه زیبایی و قیمت فوق العاده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محسن از اصفهان ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    کی از دست فرانسه خلاص میشیم؟
  • سعید ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    قیمتی که روش گذاشتن اگه هز فرانسه مستقیما خرید بکنیم که ارزونتر در میاد.خدایا یا سایپا رو براه راست هدایت کن یا
  • سوسان ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    صد کیلومتر 7 لیتر یعنی آشغال پر مصرف برای 4 تا سیلندر زیاده. یورو 4 زورکی یعنی یورو سه دور انداختنی. دورش انداختند سایپا برداشت.42 میلیون پول خون باباشو میخواد
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    ایول دمشون گرم باید تا اونجا که میتونند از این موهبت و رحمت انحصار و دلار استفاده کنند
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    بخدا20 میلیون هم ارزش نداره. توفرانسه قیمتش6هزار دلاره تقریبا به پول ایران19 میلیون
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    0 0
    ۸.۵لیتربرای ۱۰۰کیلومتر درگیربکس اتوماتیک یعنی همان سمند خودمون!تاکی میخوایدقول ااین فرانسویها را بخوریدبنزین سرمایه ملیست.
  • حسن از نیشایور ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    ماشین دوو با 22 کارکرد خریدیم به قیمت سه میلیون تومن پول رایج مملکت داره صدی 6 مصرف میکنه شما بگید چرا باید اون همه پولو بدم تا صدی 8 مصرف کنه
  • عباس ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    خدایی هیچی نداره، از نظر امکانات در مقابل چینی ها حرفی برا گفتن نداره حالا همینطور ساده ساده ،خوب خیلی گرونه
  • عباس ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    خدایی هیچی نداره، از نظر امکانات در مقابل چینی ها حرفی برا گفتن نداره حالا همینطور ساده ساده ،خوب خیلی گرونه
  • فرهاد ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    صد رحمت به کرمان موتور با خودروهای چینیش....نمیدونم چرا دلخواه مردم خودرو نمیارن..و کمی سود کمتر راضی باشن...
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    چی فکر می کنید اینقدر قبمت رو بالا زدید کمی هم پایین رو نگاه کنید بابا مطابق روز باشید تو فرانسه قیمت پایین با اون کیفیتی که درست می کنن حالا شما دیگه چی بگم نمی خریم زیر بیست ملیون می ارزه
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    خدایا ...
  • یه ایرانی ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    یه درصدم فکر مردم نیستن فقط میخوان جیبشونو پر کنن
  • ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    ٤٩ بدى جلو داشبردت اين شكلى باشه واقعا
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    رنو ساندرو جز ارزان ترین خودروهای اروپاست امان از انحصار
  • ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 0
    فقط پالانشو عوض کردن وگرنه همون خر....
  • ناشناس ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    0 0
    قیمت باید پایین بیاید تا مردم ثبت نام کنند
  • فرانک ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
    0 0
    Starting from 16000$ یعنی ساده ترین نوع آن 16000 دلار آمریکایی مدل 2016 رنو ساندرو است. 16000×3600=57600000 تومان میشود . قیمت آن در ایران 48900000 تومان تقریبا منصفانه است ولی ورژن ایرانی باید 5 ملیون پایینتر باشد که کاملا به صرفه خواهد بود و حتی میتوان به کشورهای همسایه صادر کرد.
  • amir ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
    0 0
    همتون خواهید خرید, اونا میدونند خودتونم میدونید, بیخودی ناز نکنیم, چون اثلا خریدار نداره
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    0 0
    سایپا و ایران خودرو باید پاسخ گوی آینده وتاریخ باشند
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    0 0
    اگر هم نخريد به زور خواهيد خريد ترفند زياده ايرانى سايپا در خدمت شماست
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    1 0
    اگرقسطی بدن با وام مردم میخرن
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    برین بابا با این قیمتی که روش گذاشتین ما چقدر بد بختیم که داریم فقط گردن خودرو سازا رو کلفت میکنیم .واقعا خیلی....
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    برین بابا با این قیمتی که روش گذاشتین ما چقدر بد بختیم که داریم فقط گردن خودرو سازا رو کلفت میکنیم .واقعا خیلی....
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    برین بابا با این قیمتی که روش گذاشتین ما چقدر بد بختیم که داریم فقط گردن خودرو سازا رو کلفت میکنیم .واقعا خیلی....
  • مینا ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    هوی آمو چه خبرته ؟ 43 میلیون ؟
  • مردم ایران ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    واقعا خر حساب کردین مردمو .???? امیدوارم خدا جوابتونو بده آقای خودرو ساز .خون شهدا رو پایمال کردین این همه شهید ندادیم واسه گرونی
  • عابد ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    با این پول میرم پارس تی یو فایو میخرم که هم خوشکله هم کم مصرف تر از اینه. یا دنا میخرم.
  • سعید ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    من خریدم خیلی عالی تاسوار نشی نمفهمی نسبت به قیمتش عالی
  • امیر ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    0 0
    فرانک خانم . شما که میخواین منصفانه به قضیه نگاه کنید. یادتون رفت که چند نکته رو در نظر بگیرید اول اینکه وقتی خودرویی داره در داخل تولید میشه رو با دلار 3600 تومنی نمی سنجن دوم اینکه اگه به دلاره که باید دید درامد یک ایرانی به دلار چقدره! که با 3600 تومن شما میشه تقریبا ماهی 400 دلار درامد قشر متوسط! در صورتیکه هزینه زندگی خیلی بشتر از این و 500 دلار به بالاست که با زدن از این و اون باید برسونیمش به 400. درحالیکه یه اروپایی یا امریکایی با درامد متوسط 40000 دلار در سال و خدمات بسیار بهتر و شرایط پیش فروش متفاوت(مثلا با 5 هزار دلار پیش و ماهی 500 دلار از دم قسط با بهره 3 درصد. و البته تحویل فوری!) و فراموش نشه که هر ساله کلا مدل های جدیدی طراحی و قالب های جدید تولید و ... نه اینکه یکمدل سالها بدون تغییر عمدهای روی یک پلت فرم انجام بشه که هزینه برای تولید کننده در بر نداره! فعلا اینها روحساب کنید تا بعد!
  • سپیده ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    0 0
    خیلی اشغال و گرون
  • دیار ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
    0 0
    قیمتش که گرونه کیفیت رو که باید ببینم اما طبق مقایسه با مدل های اروپایی باید قیمتش ۲۲ میلیون باشه نه ۴۳ میلیون
  • داریوش دادرس فیاضی ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    الکی گرونه بابا یه کمی به این ملت رحم کنین تورو خدا
  • سید مرتضی عقیلی ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    1 0
    من خریدم خیلی عالی تاسوار نشی نمفهمی نسبت به قیمتش عالی
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    0 0
    واقعا خیلی گرونه عوض این که قیمتهای خودروی بدردنخورایران پایین بیارن پول خون انسان از ملت میگرن بیشتر کشته میده کمی خودرو هاتونومحکم بسازیدتامردم بتونند گرونم باشه با اقصادی بخرن بدرد خودتون میخوره
  • شیدا محمدی ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    0 0
    خیلی گرونه چه خبره؟ یکم قیمتش رو پایین تر بیارین بابا مگه سر آوردین
  • عیسی ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
    0 0
    ضعیف ترین ماشین از نظر ایمنی. نسبت به قیمت... سمند نسبت به قیمتش ایمن تر
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 0
    به شعور مردم توهین نکنید !!!!!!!!!بسه دیگه تا کی فقط به سود و انتفا فکر میکنید؟؟؟
  • حمیدی ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    0 0
    بتره با فروش شرایطی اغاز بشود
  • بیرامی ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    خیییییییییییییییییلی زشته بابا من نمیدونم این طراحان خودرو مردم و چی فرض کردن ، حداقل یه نگاهی به ماشینای اسباب بازی بندازن
  • ايرج ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    0 0
    قيمتش كمى بالاست
  • امير ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    وقتى پرايد ٥مليون تومنى تو ايران ٢٠تومنه پس منفصفانه ست كه اين ماشين خارجى ٤٠تومن باشه
  • امير ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    0 0
    وقتى پرايد ٥مليون تومنى تو ايران ٢٠تومنه پس منفصفانه ست كه اين ماشين خارجى ٤٠تومن باشه
  • جواد ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 0
    فکر میکنم قیمتش بالاست ال90 و ماشینهای تولیدی رنو قرار بود به عنوان یک ماشین ایده آل با قیمت خیلی پایین تر از این در اختیار مصرف کننده داخلی قرار بگیره
  • ناشناس ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    0 0
    حقوق های اکثریت رانگاه کنید بعد قیمت را تعیین کنید
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    این خودرو تازه داره معرفی میشه تو ایران شما کی خریدینش که اضهار نظر میکنی و ازش تعریف میکنی،حتما خودت از این موضوع سود میبری!!!!
  • ناشناس ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    خيلي خيلي گرونه مگه چه خبره اخه
  • دکتر ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
    0 0
    فعلا که ما رو تو این شرایط فروش به قیمت اجباری و دلخواه خودشان گیر کشیده اند به نظر میرسد نسبت به قیمت و کیفیت دیگر محصولات داخلی, خودرو مناسبی میباشد ولی نسبت به قیمت های جهانی و بدون گمرک واقعا نمی ارزه . در مجموع محصولات رنو بهتر از پژو به نظر میرسد.اونایی که هر دو نوع را سوار شده اند اعلام نظر کنند.
  • ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    ماشین های مزخرفی ان
  • محمد ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
    0 0
    قیمت خودروهای مونتاژی رنو و پژو در ایران بالا است ، مونتاژ کننده ایرانی علارغم سوزوندن سرمایه های مردم، هیچ شانسی برای رقابت در بازار جهانی ( اگر به فکر آن باشد که محاله) ندارد ، « ادامه و تکرار اشتباهات ۵۰ سال گذشته.قرار نیست اتفاق خاصی در صنعت کشور بیفته .ازتو حرکت از خدا برکت.
  • نوروزی ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    اگه واقعا قصد دارید صنعت خودرو سازی رو به روز کنید فقط قیمتها رو نباید ببرید بالا. امکانات خودرو هم باید به روز بشه. قیمت ش خیلی بالا س اگر قرار جای پراید بگیره ولی قیمتش نباید بیشتر از ۲۲باشه.
  • امید ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 1
    وقتی می بینن هر آشغالی که میسازن مردم مخرن چرا که نه!
  • علیرضا ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 1
    آخه پرفسور نمیگی تو آمریکا کارمند ماهی 2000تا 3000 دلار میگیره یعنی حقوق 6 ماهشه وای ایران حقوق 25 ماهشون
  • اسی IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
    0 0
    اشغال تر از این نمی شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس