دبیر سندیکای تولیدکنندگان موتورسیکلت با اشاره به مکاتبات این سندیکا با وزارت کشور برای آزادسازی تولید موتورسیکلت‌هایی با حجم بالاتر از ۲۵۰ سی‌سی، از تولید موتورسیکلت‌های قدرتمند و در عین حال کم‌شتاب به دنبال موافقت وزارت کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، بهمن ضیایی با اشاره به درخواست چند ساله سندیکای موتورسیکلت‌سازان برای آزادسازی تولید موتورسیکلت‌هایی با حجم بالاتر از 250 سی‌سی اظهار داشت: در سال‌های اخیر چندین بار مکاتباتی را با وزارت کشور و شورای امنیت انجام دادیم و در این مکاتبات عنوان کردیم که برای خروج محصولات بی کیفیت و خروج موتورسیکلت‌های فاقد کیفیت مطلوب، می‌بایست دروازه‌های تکنولوژی نوین را به کشور باز کرد.

دبیر سندیکای تولیدکنندگان موتورسیکلت کشور افزود: تا زمانی که نتوانیم موتورسیکلت‌های با حجم بالاتر از 250 سی‌سی را در کشور تولید کنیم مشکلات موجود در صنعت موتورسیکلت‌سازی باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: ما در پیشنهادات خود به وزارت کشور عنوان کرده‌ایم که در صورت موافقت آن‌ها با تولید موتورسیکلت‌هایی با حجم بیشتر از 250 سی‌سی، قادر به عرضه موتورسیکلت‌های قدرتی خاصی هستیم که در عین قدرت بالا، شتاب و سرعت چندان زیادی ندارند و نگرانی‌های آن‌ها را نیز مرتفع می‌کند.

ضیایی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: ورود این موتورسیکلت‌ها به بازار باعث می شود تا شاهد تحولات شگرفی در موضوع آلایندگی و همچنین فرهنگ موتورسواری در کشور باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    کم ادم کشتین با این موتورها 125 حالا میخوان موتور سنگین بسازن. اصلا مگه میتونین؟ در حد این حرفها نیستین. شما نسل اندر نسل مدیون کشته شدن هزاران جوون با موتورسیکلتهای بی کیفیت هستین
  • هادی ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    با یه دست کاری میشه سرعت و شتابشون رو بالا برد
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    گل بود به چمن هم آراسته میشه
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    " ...قادر به عرضه موتورسیکلت‌های قدرتی خاصی هستیم که در عین قدرت بالا، شتاب و سرعت چندان زیادی ندارند ..."! موتوری که بالای 250 سی سی قدرت باشد اما دارای سرعت و شتاب نباشد را کی میخرد؟؟ لبوفروش ها؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس