کد خبر 504721
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۸

مسعود حجی زواره در دیدار رده بندی رقابتهای جایزه بزرگ روسیه حریف روسی خود را شکست داد و موفق به کسب مدال برنز شد.

به گزارش مشرق، در ادامه این رقابتها که در سالن «سالادوآرماس» مکزیکوسیتی جریان دارد مسعود حجی زواره برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی به مصاف «آلبرت گان» از روسیه رفت و در یک مبارزه نزدیک ۵بر۴ صاحب پیروزی شد و مدال برنز را از آن خود کرد.

راند اول این دیدار با برتری یک بر صفر حریف روسی خاتمه يافت. در راند دوم حجی زواره خیلی زود جبران کرد و دو بر یک نتیجه را به سود خود تغییر داد. در راند سوم ابتدا این حریف روسی بود که بهتر ظاهر شد روی یک ضرفه سه امتیاز گرفت و  ۴بر۲ نتیجه را به سود خود تغییر داد. اما حجی زواره دوباره به مبارزه مسلط شد و پس از تساوی در ثاینه های پایانی امتیاز پنجم و پیروزی بخش را به نان خود ثبت کرد.

این تکواندوکار کشورمان دور نخست «دامون سانسوم» دارنده مدال نقره سال ۲۰۱۵ جهان از انگليس را  ۶ بر۵ شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد و در این مرحله هم ۴ بر۳ به «آرون کوک» از مولداوی واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت. 

 فرزان عاشورزاده دیگر نماینده ایران در روز نخست این رقابتهاس با پیروزی ۸ بر ۵ مقابل «لوکاس گیژمان» آرژانتینی راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله هم ۷بر ۴ برابر «كسر رودريگز» از مكزيك راشکست داد و به دیدار نهایی راه يافت. عاشورزاده برای کسب مدال طلا باید با نماینده کره جنوبی پیکار کند.  

این دوره از مسابقات به مدت دو روز در مکزیکوسیتی جریان خواهد داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس