عضو تیم ملی تکواندو ایران در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جایزه بزرگ مکزیک مقابل حریفی از کشور میزبان صاحب پیروزی شد و به دیدار نهایی راه يافت.

به گزارش مشرق، فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان که از یکسال قبل سهمیه حضور در المپیک را کسب کرده است در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جایزه بزرگ که در مکزیک جریان دارد در پیکار با «كسر رودريگز» از کشور میزبان صاحب پیروزی شد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

عاشورزاده که از سوی مهدی بی باک روی صندلی مربیگری هدایت به خوبی هدایت می شد راند نخست این بازی با یک بر صفر به سود خود خاتمه داد. حریف مکزیی که از سوی تماشاگران پرتعداد حاضر در سالن حمایت می شد در این دیدار حرفی برای گفتن نداشت و عاشورزاده راند دوم هم برتری خود را به حریف تحمیل کرد و ۳ بریک مبارزه را در این راند به سود خود خاتمه داد.

در راند سوم حریف مکزیکی روی یک ضربه که به زعم داوران روی صورت فرزان نشسته بود سه امتیاز گرفت و بازی را به تساوی کشاند. اما عاشورزاده خیلی زود بازهم امتیازات لازم را کسب کرد و در نهایت ۷ بر۴ صاحب پیروزی و راهی بازی نهایی شد

تکواندوکار کشورمان که خانه نخست رنکنیگ جهانی را در اختیار دارد در اولین دیدار خود «لوکاس گیژمان» آرژانتینی را ۸ بر۵ شکست داده بود.این تکواندوکار کشوزمان سال گذشته هم در همین مسابقات موفق به کسب مدال طلا شده بود.

مسعود حجی زواره دیگر تکواندوکار تیم ملی کشورمان در روز نخست رقابتها بعد از برتری۶ بر ۵ مقابل «دامون سانسوم» در وزن ۸۰- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی ۴ بر ۳ نتیجه را به «آرون کوک» از مولداوی واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت. این تکواندوکار کشورمان هم برای کسب مدال برنز باید با «آلبرت گان» از روسیه مبارزه کند.

این دوره از رقابتها شامگاه شنبه ۱۴ آذرماه به وقت تهران تهران آغاز شده دو روز به طول خواهد انجامید.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس