کد خبر 504703
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲

تکواندوکار وزن۸۰- کیلوگرم تیم ملی کشورمان با قبول شکست برابر حریف مولداویایی خود از رسیدن به دیدار نهایی بازماند.

حجی زواره در ثانیه‌های پایانی از فینال محروم شد
به گزارش مشرق، در ادامه مرحله نهایی رقابتهای جایزه بزرگ تکواندو که به میزبانی مکزیک در سالن  «سالادوآرماس» مکزیکوسیتی جریان دارد مسعود ححی زواره در مرحله نیمه نهایی مقابل «آرون کوک» از مولداوی، نفر دوم رنکینگ المپیک، دارنده مدال برنز جهان در سال 2015، قهرمان اروپا در سال‌ 2010، 2012 و 2014، دارنده يك مدال طلا، دو نقره و يك برنز گرندپري در سال 2013، 2014 و 2015 رقابت کرد و در حالیکه تا ثانیه های پایانی در این مبارزه پیش بود اما نتیجه را 4 بر 3 واگذار کرد و از رسیدن به فینال بازماند.

نماینده کشورمان در این دیدار مقابل رقیب با تجربه خود یک مبارزه برتر را به نمایش گذاشت و شانس کسب پیروزی را تا ۱۰ ثانیه به پایان مبارزه  داشت که با پاک شدن سه امتیاز پس از بررسی فیلم مبارزه از سوی داوران روی اعتراض مربی مولداوی و همچنین ضربه مشت حریف نتیجه ۳ بر ۳ را ثانیه های پایانی به ۴بر۳ تغییر داد تا حجی زواره بازنده میدان را ترک کند. اعتراض مقانلو هم برای پاک شدن امتیاز وی اثری نداشت.

وی دور نخست «دامون سانسوم» دارنده مدال نقره سال ۲۰۱۵ جهان از انگليس را  ۶ بر۵ شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. در این مسابقات یک مدال برنز در هر وزن توزیع می شود که این تکواندوکار کشورمان برای کسب مدال برنز باید با بازنده مبارزه انگلستان و روسیه مبارزه کند.

 فرزان عاشورزاده دیگر نماینده ایران در روز نخست این رقابتهاست که در ورن ۵۸- کیلوگرم در اولین دیدار خود «لوکاس گیژمان» آرژانتینی را  ۸ بر۵ حریف  شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نماینده کشورمان برای صعود به دیدار پایانی «كسر رودريگز» از مكزيك را پیش رو دارد.

این دوره از مسابقات به مدت دو روز در مکزیکوسیتی جریان خواهد داشت.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس