بر اساس این گزارش از هفته گذشته دولت باکو، آب، برق و گاز را بر روی ده هزار نفر از مردم بیگناه نارداران بسته است. تعدادی از کاربران اجتماعی نیز در فضای مجازی حجت اسلام طالع باقرزاده را «شیخ نمر باقر النمر آذربایجان» خوانده و بر آزادی وی تاکید کردند.

ممنوعیت نصب پرچم‌های حسینی در دومین کشور شیعی جهان/ قطع آب، برق و گاز ده‌ها هزار شیعه
گروه بین‌الملل مشرق - پارلمان جمهوری آذربایجان با تصویب قانونی، نصب پرچم های حسینی در معابر و خیابان ها را ممنوع و مجازات نقدی و حبس برای متخلفان از این قانون در نظر گرفت.

بر اساس این ماده که روز جمعه و در قالب اصلاحیه قانون اعتقادات دینی در جمهوری آذربایجان به تصویب رسید ، افرادی که پرچم های حسینی را در معابر نصب کنند  از یک تا پنج هزار منات (حدود پنج هزار یورو) جریمه و به مدت یک سال به حبس محکوم خواهند شد.

سایت خبری اسلام آذری جمهوری آذربایجان نوشت: بر اساس این قانون، آن عده از شهروندان جمهوری آذربایجان که در خارج از این  کشور تحصیل دینی داشتند، نمی توانند عهده دار اجرای مراسم های دینی شوند.

تصویب این قانون در شرایطی است که حدود ده روز پیش صدها نفر از نیروهای وزارت کشور جمهوری آذربایجان با حمله به مجلس اربعین حسینی در نارداران در حومه باکو پنج نفر از شیعیان  را شهید و دهها نفر را زخمی و بازداشت کردند.

نیروهای وزارت کشور جمهوری آذربایجان همچنین کلیه پرچم های حسینی را از کوچه و خیابانهای نارداران برچیده و  شعارهای "یا حسین" را از دیوار های این منطقه پاک کردند.

حجت الاسلام طالع باقرزاده روحانی مبارزی که طی ماههای اخیر سخنرانی های آتشین وی در انتقاد از جولان وهابی‌ها، تکفیریها  و صهیونیست ها در جمهوری آذربایجان بازتاب فراوانی داشته است، از جمله بازداشت شدگان می باشد.

به دنبال این بازداشت و به بهانه کشته شدن دو نیروی پلیس در جریان حوادث نارداران، رسانه های باکو هجمه سنگینی علیه اتحاد مسلمان آذربایجان که حجت الاسلام طالع باقرزاده ریاست آن را بعهده دارد، به راه انداخته و سعی کردند این جنبش ضد تکفیری را افراطی قلمداد کنند.

این در شرایطی است که صدها نفر از روشنفکران جمهوری آذربایجان نیز با امضای طوماری، اعلام کردند که دو پلیس مومن وزارت کشور ، طی توطئه ای توسط نیروهای امنیتی در نارداران به قتل رسیده اند تا با کشته سازی از پلیس و مظلوم نمایی ، جنبش های شیعی در این کشور سرکوب و زمینه فعالیت گروههای وهابی و صهیوینستی هر چه بیشتر تقویت شوند.

بر اساس این گزارش از هفته گذشته دولت باکو، آب، برق و گاز را بر روی ده هزار نفر از مردم بیگناه  نارداران بسته است. تعدادی از کاربران اجتماعی نیز در فضای مجازی حجت اسلام طالع باقرزاده را "شیخ نمر باقر النمر  آذربایجان" خوانده و بر آزادی وی تاکید کردند.

نارداران که میزبان مرقد مطهر رحیمه خاتون از خواهران امام رضا (ع) می باشد ، یکی از مراکز مهم تشیع در جمهوری آذربایجان هست که مقاومت آن در مقابل سیاست های ضد دینی شوروی ، در اذهان مردم ماندگار شده است.

بیش از 85 درصد جمعیت جمهوری آذربایجان را شیعیان تشکیل می دهند و این کشور از لحاظ نسبت مذهب به جمعیت ، دومین کشور شیعی بعد از ایران محسوب می شود.

سرکوب شیعیان در این کشور که از سال 2010 با حبس دهها نفر از فعالان اسلامی معترض به ممنوعیت حجاب از جمله دکتر محسن صمداف رئیس حزب اسلام تشدید شد ، در شرایطی است که به بهانه تساهل دینی ، بیش از چهل موسسه صهیوینستی در این کشور آزادانه فعالیت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 40
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    17 1
    بریزن توی خیابون و این نظام مزخرف رو ساقط کنن
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    1 2
    کنترل آذربایجان از بدو تاسیس دست صهیونیست ها بوده تا الان ، اصلا اسمش آرانه یعنی سرزمین بالای رود ارس ، همین اسم گذاری هم فتنه است حکومت این کشور به 85 درصد جمعیت کشورش زور می گه و زیر فشارشون گذاشته مساجد رو به بهانه های واهی تخریب می کنن و این درصد حداکثری تو مراسماشون هم مشکل دارن ، اینا دارن کشوری درست می کنن ضد مذهب ، پایتخت همجنسگرایان دنیا و فستیوال های مستهجن ، این کشور برای کشور ما هم دائم مشکل درست می کنه در مرز و دریای کاسپین و شبکه هایی که کارشون درست کردن فتنس این کشور انقدر وقاحت داره که از لفظ آذربایجان جنوبی برای خاک کشور ما استفاده می کنه دستورهایی که از تل آویو صادر می شه حالا : آمریکا نمی تونه برای ابد هزاران کیلومتر دورتر از خاکش باشه بالاخره مجبور خواهد شد که ناوهای هواپیمابر و پایگاه ها و هزینه هایی که در کشورها می کند را به مرور کم و کمتر کنه دست آنگلوصهیون از آذربایجان کوتاه خواهد شد آذربایجان می مونه بین ما و روسیه که با توجه به پایان قرارداد و شیعه بودن مردم آذربایجان و اینکه آذری تالشی تاتی حرف می زنن بیشتر ورود خواهیم کرد و رفراندوم پیوستن به عنوان جمهوری خودمختار و سال های بعد رفراندوم پیوستن یکپارچه را اجرا خواهیم کرد تا هم خاکمونو بادکوبه رو پس بگیریم و مردمونو نجات بدیم هم فتنه صهیون رو به کل خفه خواهیم کرد ، این به نفع کشور دوست ارمنستان هم خواهد بود .
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 1
    جمهوری آذربایجان منتظر یک تحول اساسی باشد
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 1
    بريزن حكومت اين ملعونا رو ساقط كنن! خيلي زور داره اقليت 15 درصدي اينطوري بخوان رو اكثریت 85 درصدی اعمال فشار کنن! شاید شیعه هاش خیلی شیعه نیستن دیگه!
  • اذری ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    12 2
    اینها برای یک برنامه فتیله برای بحران سازی در ایران سنگ تمام گذاشته بودند ..باید بابای این دولت جعلی (اران) رو جلوی چشمانشان بیاوریم وسرزمینهای از دست رفته مان طبق قرار داد 100 ساله گلستان دوباره به ایران برگردانیم چون مدت قرار داد ترکمنچای به پایان رسیده...
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    هدف فراماسون های حاکم بر جمهوری آذربایجان ؛ جلوگیری از قدرت گرفتن شیعیان در قفقاز با دامن زدن به تفکرات قوم گرایانه است ...
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    رءیس جمهور آذربایجان روزی بهترین قمار باز آذربایجان بود الان هم انتظاری از یزید زمانی همچون او نیست
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    انشالله با کمک خداوند رحمان و رحیم به مانند انقلاب ایران انسان شیر پاک خورده ای رهبریت و هدایت مردم و جنبش های آنها را بر عهده بگیرد تا زمینه پیروزی فراهم شود. سلام بر شهید نواب صفوی سلام بر سید علی اندرزگو ...
  • علی ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    چرا بعد اینا اعتراضی نمی کنند به حکومتشون. حتما دلیلی داره. قانون اساسی ایران به هر ترتیب چون به همه اقوام احترام گذاشته، اگر ببینن حقی ازشون ضایع میشه یا بی احترامی میشه با اعتراضات که از جمله در برنامه فتیله دیدیم، سعی می کنند اعتراض خودشونو نشون بده. اما در جمهوری آذربایجان چرا مردم نمیتونند اعتراضشونو نشون بدند و مانع برخوردهای تند پلیسی با خودشون بشوند؟
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    یرای آزادی باید خون داد
  • علی ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    مطمئن باشید با این قبیل کارها دارن گور خودشون رو میکنن... مباقبله با دستگاه اباعبدلله نتیجه ش ذلت و شکسته... انشاالله
  • مهدی ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    خیلی دوس دارم زمین کشورمونو دوباره پس بگیریم تا ایرانی ابرقدرت بوجود بیاد آذری های عزیز باید همت کنن البته منظورم اقلیت فتنه گر نیس
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    آذربایجان ۱۰۰ سال پیش بوسیله اوون وابسته برای ۱۰۰ اجاره داده شد که الان یه سه الی چهار سالی از اتمام تاریخ آن فضاحت نامه می گذرد.
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    سلام. هر که با آل علی در افتد ور افتد این وعده خداوند است گور دولتمردان آذربایجان کنده شد
  • امیر ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    85درصد شیعه داره اونوفت تو سری میخوره واقعا که
  • میلادهما ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    12 0
    پرچم حسین(ع) نباید و نباید پایین بیاید پرچم ظلم باید پایین بیاید. باید مقاومت کنند.
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    7 0
    الهام علی اف یه فاسد تمام عیاره بیش از این نمیشه ازش توقع داشت ولی کور خونده کوچکتر از این حرفاست که بخواد جلو موج اسلامگرایی را بگیره
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    عجله نکنید اونجا هم بزودی میشه مال ماشیعه ها، بایدصبرکرد.
  • sara ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    زیر لوای صهیون اینا عمل می کنن. با ایران هم خیلی بد هستن. ریشه تمام این بگیر ببند ها اینه که از نفوذ ایران تو کشورشون هراس دارن. در حالیکه مردمش بدون ویزا میان اینو ور دکتر می رن. خرید می کنن. به نظرشون با محوریت زن دارن متمدن میشن. در حالیکه زیر بنای شهر از کوره دهات های ما هم بدتره حتی باکو.
  • ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    آدم ناخودآگاه یاد حوادث قبل از انقلاب ایران میوفته
  • پسر ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    نمیدونم چرا مردم کشور آذربایجان کاری نمیکنند! حتماً یه چیزی هست
  • ابی ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    با اهل بیت علیهم السلام درافتادن تاوان سنگینی خواهند داد
  • ادریس ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    حسین (علیه السلام) پیروز است. لا ریب فیه
  • اندی ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    9 0
    هفتاد سال شوروی سابق هیچ غلطی نکرد چه رسد به این حیدر علی اف های نوکر صهیونیست
  • ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    9 0
    قراداد گلستان و ترکمانچای مبنی بر جدا شدن مناطق شامل کلمه الی الابد است.
  • احمد ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    4 0
    برادران ترک آذربایجانی مثل برنامه فتیله اعتراض کنید ببینم به شمابرمیخوره یانه ؟
  • ایرانی ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    دوستان اشتباه نکنید اهل سنت اذربایجان مشکل اساسی با حکومت علیف دارند حتی بیشتر از شیعیان
  • یک بام و دو هوا! ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    انهایی که می امدند ودر ورزشگاههای کشورمان آن شعارها(مرگ بر ایران)سر می دادند و ان پرچم جعلی را در ورزشگاهها می گردادند و پرچم الله اکبر نشان ایران را درتبریز به آتش می کشیدند و به ترکی می گفتند قسم به خون ستار خان که تهران را به اتش و خون می کشیم و در جریان بازی تراکتور سازی با پرسپولیس فحشهایخواهر و مادر و زن و بچه به ان سر مربی بینوا و اخیرا در کامنتهایشان به اقای رشید پور و خانواده بینوایش دادند از کجا آمده بودند ؟از جمهوری اران؟!تعدادشان 80000 نفر در ورزشگاهها بود.
  • عباس ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    گاز مردم خودشونو رو قطع می کنند و بعد اردوغان میره اونجا برای گرفتن گاز مذاکره می کنه. جالبه.
  • علی ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    اگه آدم بخواد با یه سیاست کاری و کمک گرفتن از مردم آذری خودمون میتونه کل جمهوری آذربایجان رو دوباره بازپس بگیره. کمی درایت میخواد اما خوب شاید عواقب هم داشته باشه.
  • هادی مشگان ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    6 0
    باید حزب الله آذربایجان را تشکیل و مثل کشور لبنان کاری کرد تا در کشور آذربایجان بدون هماهنگی با ان کسی نتواند اقدامی بکند
  • reza ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    من احساس میکنم ظهور نزدیکه.البته کسی نمیدونه.حس شما چیه؟لطفا بیشتر توضیح بدید؟ممنونم
  • ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    به غيرت بيايد برادر اذري الان وقتشه
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 10
    طبق معمول مشرق از بی اطلاعی مخاطبان اصولگرا و حزب اللهیش استفاده میکنه و بعدشم که یکی حرف دیگه ای میزنه سانسورش میکنه آقایون حزب اللهی کشور اذربایجان اسما 80 درصد شیعه دارد اما درواقع اکثریت مردم آن به دین و مذهب اعتقاد خاصی ندارند
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 7
    دقیقا
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    6 0
    همین کار حکومت اذربایجان نشان از پایانی عمر آنها می دهد همین کار باعث می شود که شیعیان که اکثریت مردم این کشور را تشکیل می دهند به غیرت آمده و انقلابی دینی به پا کنند و این حکومت مزدور صهیونیست ها را سرنکون کنند و یک حکومت شیعی در آذربایجان برقرار کنند انشاا... البته باید مردم قهرمان شیعه آذربایجان کمی به خود زحمت بدهند و مقاومت پیشه کنند. سحر نزدیک است
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    هرکه با آل علی(ع) درافتاد ورافتاد هرکی که میخواد،هرجا که میخواد، باشه
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    5 0
    جمعیت آذربایجان 9 میلیونه و 85درصد ش شیعه هست و بعد از بحرین و ایران بالاترین درصد شیعه به مسلمان رو داره پس چرا از حسین ع یاد نمیگیرن و قیام نمیکنن مثل بحرین و این حکومت وهابی رو پایین نمیکشن
  • حمید ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    1 0
    لبیک یا حسین ع حیف از شیعیان آذربایجان که زیر سلطه ی این نژاد پرست ها رفتن با یه لبیک گفتن و اقتدا به رهبر مسلمین عالم مقام معظم رهبری میتونن یه ماه کار این الهام خاین رو یکسره کنن ما ایرانی ها هم در کنارشونیم تاآخر
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    گناه این وضعیت به گردن ایران است که عربستان از فرصت استفاده کرده و استان سابق ایران را تصاحب کرده.لعنت خدا بر سیاست تنش زدایی ...
  • شوالیه های شیعه ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    اگر شیعیان آذربایجان نیز مثل شیعیان ایران غیرت به خرج بدهند، ساقط کردن نظام دیکتارویه علیف تنها کار دو روز است
  • جنبش الحاق آذربایجان به ایران ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    اتفاق اخیر که در جمهوری آذربایجان افتاد همان جرقه ای بود که سالها انتظارش را میکشیدیم.وقت آن رسیده است که این آتش زیر خاکستر بالاخره زبانه بکشد.ما ایرانیان دستان یاری خود را بسوی تمامی ساکنین آنسوی ارس که از مام میهن جدا افتاده اند دراز میکنیم.امروز روزی است که شیعیان علی در کنار گوشمان در سختی و حبس و رنجند.زمان آن رسیده که با یک یا حسین به فریاد آنها برسیم و یکبار برای همیشه این مظلومان را مجددا در زیر پرچم مرتضی علی (ایران) جمع کنیم.تنها اندکی اراده سیاسی نیاز است.
  • عرفان ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    اگر واقعا شیعه هستن باید از قیام عاشورا درس بگیرن. بنده بهتر از این پیشنهادی ندارم! کسی که ظلم رو قبول کنه با ظالم همدست اون هم تو کشوری که اکثرا شیعه هستند. به حوثی ها نگاه کنند یاد بگیرند اگر امام حسین رو درک نکردند!
  • ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    اینکه دولت آذربایجان سکولار، صهیونیست، دست نشانده، ضد مذهب ، پایتخت همجنسگرایان دنیا و فستیوال های مستهجن و بی غیرت و همیت هست درست... اما شما این "آذری تالشی تاتی" را از کجایتان در آوردید؟ دم خروس " کشور دوست ارمنستان" را باورکنیم یا " شیعه بودن مردم آذربایجان" را ... زهر ناسونالیستی خود را مزین به کلماتی می سازید که سایت تیز هوش مشرق هم در نمی یابد که نویسنده به شدت در صدد جریحه دار کردن احساسات قومی و قبیله ای است!
  • عرفان ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    حس میکنین؟!!!! ظهور نشانه های قوی داره و کسی هم از زمان دقیق اون با خبر نیست. یک عده هم تا چند وقت قبل جنگ در سوریه و عراق رو به سفیانی و ... تعبییر میکردند.
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    2 0
    متاسفانه ایران در زمان دولت سازندگی فرصت های زیادی را از دست داد ... زمانی که داغستان و آذربایجان داشتند مستقل می شدند نه تنها آنها را جذب نکرد بلکه با دوستی با ارمنستان به طور ضمنی از ارمنستان در جنگ شیعیان قره باغ با ارمنی ها از در دوستی و روابط دوستانه برآمد و باعث تنش و جدایی حتی با مردم آذربایجان گردید.
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 1
    مرگ بر دولت صهیونیستی آذربایجان. قطعا صهیونیستهای جنایتکار در آینده نزدیک به هلاکت و نابودی خواهند افتاد
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    تفرقه
  • عباس ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری دولت ایران باید در روابط خود بادولتهایی که یزید زمانه هستند تجدید نظر کند آیا بهتر نیست که روابط ما باکشورهایی که چه در ظاهر و چه درباطن دشمن فرهنگ عاشورا هستند قطع شود
  • یک مرد ایرانی ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    همین کثافتها و همین دودمان نجس علیف ها بودند که زیر پای حزب کمونیست شوروی نشستند تا غائله فرقه دموکرات آذربایجان و قضایای پیشه وری و غلام یحیی را پیش آوردند برای خیال خام خودشان که جدا کردن آذربایجان ها از ایران بود
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 2
    بابا دانشمند از آمریکا تونستی چه کشف مهمی رو بدست بیاری و به همگان اطلاع بدی!
  • افشین تهران ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    با چیدن این وقایعی که داره در منطقه رخ میده چیزی جز این به فکر نمیرسه.
  • افشین تهران ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    این نتیجه لبخند زدنهای بی موقع و دائم بعضیها به دوست و دشمن هست.منطقه ای که سر تا پایش را تنش گرفته از ما ساده دتر کسی نیستکه تنش زدایی کنه؟!
  • افشین تهران ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 1
    ظلم اخر عاقبتی نداره و دیر یا زود این حکومت دیکتاتور آذربایجان هم به دیار باقی خواهد رفت.اگه اجاره این منطقه تمام شده چرا هیچکس اقدامی نمیکنه؟؟؟
  • احمد ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    7 0
    مردم اذربایجان باید علیه این حکومت طاغوتی و کافر قیام کنند و یک انقلاب اسلامی تشکیل دهند اسلام ناب مرگ بر الهام علی اف کافر.
  • ارش از خراسان ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    آفرین همه حقیقتو گفتی ای کاش این متنو بعضی خود فروخته های داخلی که دلشونو به اردوغان و داعشش خوش کردن بخون و یه کم فکر کنن
  • علی احمدی ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 1
    الهام علیف رییس جمهور این کشور یزید زمان مردم باید حکومتش رو ساقط کنن به یاری خدا
  • نادر ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    این بندگان خدا را (مردم آذر بایجان)آنقدر با آلات وادوات عیش طرب مشغول وعجین کرده اند که نه بفکر اصالت خودت می افتند نه اسلام وتشیع برایشان در اولویت قرار می گیرد ، از جماعتی که مطربی ورقاصی را برای خود صنعت به حساب می آورد نباید بیش از این توقع داشت.
  • حسین فرزند تبریز ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 2
    اسمش روش هست مزدور/علی اف مزدور مزدور اسرائیلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس