کد خبر 502057
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

سه جنگجوي مسلح در درگيري با نيروهاي دولتي روسيه در جمهوري خودمختار داغستان در منطقه قفقاز کشته شدند.

به گزارش مشرق، اين درگيري مسلحانه بامداد امروز يکشنبه، به دنبال شناسايي گروهي از جنگجويان توسط نيروهاي امنيتي در منطقه «محرم کندي» واقع در مرز روسيه و جمهوري آذربايجان در جنوب داغستان رخ داد.

يک مقام امنيتي جمهوري داغستان به خبرگزاري روسيا سگودنيا گفت: جنگجويان پس از تيراندازي به سوي نيروهاي امنيتي کشته شدند.

وي افزود: نيروهاي امنيتي در قالب اقدام ها براي پاکسازي منطقه با گروه جنگجويان مسلح برخورد کردند و در درگيري مسلحانه سه عضو اين گروه کشته شدند.

در اين درگيري نيروهاي دولتي تلفاتي نداشتند.

منطقه قفقاز روسيه در يک سال اخير نسبتا آرام بوده است اما در بازه زماني دو ماه از عمليات هوايي ضدتروريستي روسيه در سوريه، سازمان هاي امنيتي روسيه تدابير امنيتي را در منطقه قفقاز تشديد کردند و تا کنون شماري از جنگجويان مرتبط با گروه تروريستي داعش در اين منطقه دستگير يا در درگيري هاي مسلحانه با نيروهاي امنيتي کشته شده اند.

اکثر اين درگيري ها در منطقه چچن بوده که گفته مي شود تا 200 نفر از ساکنان اين جمهوري در صفوف داعش به فعاليت تروريستي در سوريه مي پردازند.

«رمضان قديرف» رئيس جمهوري چچن روز شنبه گفت، ديگر به افرادي از ساکنان اين جمهوري که مي خواهند از گروه هاي تروريستي در خاورميانه جدا شده به ميهن خود بازگردند کمک نخواهد کرد، زيرا در گذشته چنين فرصتي داشته اند که از دست داده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس