تعدادی از روشنفکران جمهوری آذربایجان با امضای طوماری، متهم کردن مردم نارداران به تروریسم و نگهداری سلاح و حمایت از داعش را محکوم کرده، در خصوص خطر وهابیت برای جمهوری آذربایجان هشدار دادند.

به گزارش مشرق،، تعداد کثیری از روشنفکران جمهوری آذربایجان با امضای طوماری، متهم کردن مردم دوستدار اهل بیت (ع) در نارداران به تروریسم و نگهداری سلاح و حمایت از داعش را محکوم کرده، در خصوص خطر وهابیت برای جمهوری آذربایجان هشدار دادند.

امضاء کنندگان این طومار تاکید کردند: بر هیچکس پنهان نمانده که مراکز فراماسونی در ائتلافی که عربستان سعودی، اسرائیل، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ترکیه نیز جزئی از آن هستند، با بکارگیری عناصر داعشی که  به دروغ فریاد الله اکبر سر می‌دهند و خونریزی می‌کنند و سر می‌برند، برای تسلط بر کشورهای نفت خیز تلاش می‌کنند. جمهوری آذربایجان نیز به عنوان یک کشور مسلمان و دارای منابع غنی نفت، از جمله جاهایی است که طرح داعش در آنجا اجرایی شده و این ائتلاف، روستای شیعه نشین نارداران را که به عنوان مرکز عزدارای برای امام حسین(ع)شناخته شده است، برای قربانی کردن برگزیده است.

به این ترتیب، افراد نقاب پوشی که در سرویس های ویژه جمهوری آذربایجان مامور شده بودند، با حمله نظامی به نارداران، به منزل خانواده «بنیادوف‌ها» در این روستا یورش برده، به هنگام اقامه نماز ظهر، هفت تن از حدود 30 نفری را که در مجلس عزاداری در این منزل حضور داشتند، به قتل رساندند و حاج طالع باقرزاده و شماری دیگر از حضار را نیز دستگیر کردند.

در این طومار افزوده شده است: عناصر داعشی که در سرویس‌های امنیتی دولت(جمهوری آذربایجان) ریشه دوانده‌اند، برای اجرای این توطئه خود، دو تن از نیروهای مومن پلیس را با خود به نارداران برده بودند (یکی از آنها، از ورزشکاران مشهور لنکران و دیگری از اهالی منطقه احمدلی بود)، به جلو انداخته و به ضرب گلوله کشتند و مدعی قتل آنها توسط ناردارانی‌ها و تلاش حاج طالع باقرزاده و اطرافیانش برای کودتا علیه دولت جمهوری آذربایجان شدند. آنها پرچم‌های «یا حسین» و «یا ابوالفضل» موجود در نارداران را نیز به عنوان پرچم‌های داعشی قلمداد کردند و برای این منظور، شبکه‌های تلویزیونی و پایگاه‌های اینترنتی را نیز بسیج کردند.

این جنایتکاران برای اینکه مانع از چاره جویی روحانیون کشور(جمهوری آذربایجان) شوند، بطور همزمان حاج ذوالفقار میکاییل زاده، امام جماعت مسجد بیلگه Bilgah و حاج المان آقازاده از روحانیون لنکرانی و نیز چندتن دیگر از روحانیون را در گنجه و نفتچاله با انگ تلاش برای کودتا دستگیر کردند و سپس با استقرار زرهپوش در تمامی مبادی ورودی نارداران، حبس دینداران را ادامه دادند. در حالیکه روشن است تمامی افراد دستگیرشده، رهروان مکتب امام حسین(ع) می‌باشند، اتهامات واهی وارد شده به آنها، صرفاً در چارچوب طرح تبدیل جمهوری آذربایجان به حیاط خلوت «نصرانیت» و یادآور دوران سرکوبگری1937 (دوره حاکمیت استالین) می‌باشد که این بار نیز نیروهای وابسته به صهیونیسم و ماسونیسم تلاش دارند جمهوری آذربایجان را به حیاط خلوت خود تبدیل کنند.

روشنفکران جمهوری آذربایجان در این طومار همچنین از مردم این کشور خواسته‌اند در مقابل این فتنه و اتهام افراط گرایی و انگ داعشی بودن که به روحانیون و ناردارانی‌ها زده می‌شود، هوشیار باشند و اجازه ندهند این سرزمین دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به حیاط خلوت، نقاب پوش‌های وابسته به وهابیت و صهیونیسم تبدیل شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    0 2
    الان اگر این مقاله در مورد کردها بود یکسری ترک و آذری با الفاظی دورویی به کردها توهین و فحاشی میکردن ولی الان کجاین آن شیعیان داغی که آماده ی فحاشین؟
  • تبریزلی ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    0 2
    از این بوزگوردی های وحشی بی هویت باید بجد ترسید.....من فکر نمیکنم انها داعشی باشند ..انها تاتار ومغول زاده هستند ودشمن شیعیان وایران وایرانیت
  • kambiz ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    0 2
    باید مواظب نفوذ داعش تو ترکمنستان هم باشیم دور تا دور ایران رو میخوان مخاصره کنند این وحشی های نوکر صهیونیزم
  • ali ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    1 0
    ای خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس