کد خبر 504380
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

باشگاه رئال مادرید در تلاش است تا به فدراسیون فوتبال اسپانیا ثابت کند، تصویر منتشر شده از نمابر مربوط به سه کارته بودن چریشف ساختگی است.

به گزارش مشرق، مقامات باشگاه رئال مادرید معتقدند که فدراسیون فوتبال اسپانیا تحت تاثیر آنچه روزنامه مارکا، افشاگری توصیف کرده، قرار گرفته‌اند و رای نهایی صادر شده علیه رئال مادرید کاملا در چارچوب قانون نبوده است.

این در حالی است که جدا از تلاش روزنامه مارکا در افشای حقیقت، روزنامه دیگر پایتخت اسپانیا یعنی آس نیز در این مسیر فعال بوده و رسانه‌های مادریدی با اکثریت قریب به اتفاق بر این باورند که رئال مادرید از طریق نمابر در جریان سه کارته بودن چریشف بوده اند و حق ندارند این حقیقت را کتمان کنند.

هنوز نیمه اول بازی رئال مادرید و کادیس به پایان نرسیده بود که روزنامه مارکا از طریق وب‌سایت پربیننده خود مدعی غیرقانونی بودن حضور چریشف در میدان شد و همین موضوع در رسانه‌های دیگر نیز انعکاس داشت. حتی روزنامه‌های کاتالونیای در دقایق ابتدایی انتشار این خبر، آن را به نقل از روزنامه مارکا گزارش دادند و پس از کسب اطمینان از صحت خبر، جمله به نقل از مارکا را از ابتدای خبر خود حذف کردند.

رئال مادرید اکنون سه راه پیش روی خود دارد، اول این که تلاش کند تا به فدراسیون فوتبال اسپانیا ثابت شود، اسناد مربوط به در جریان بودن باشگاه رئال مادرید، کذب هستند و البته این اثبات برای رهایی رئال مادرید از مجکومیتش کافی نیست اما می‌تواند راهی باشد برای بخششی تاریخی.

راه دوم باشگاه رئال مادرید این است که منتظر نتیجه فرجام‌خواهی خود باشد و بدون هیچ تلاش حقوقی تنها به رای دادگاه تجدید نظر و کمیته استیناف دل ببندد.

و راه سوم این که باشگاه کادیس از شکایت رسمی خود بگذرد که این هم البته غیرممکن نیست چرا که کادیس به خوبی می‌داند در مرحله بعدی هم امیدی برای صعود ندارد و بهتر است با دریافت مبلغی نجومی از شکایت خود صرف نظر کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس