جانشین نیروی انتظامی با بیان اینکه شایعاتی درباره عبور بدون ویزا از مرزها مطرح شد که صحت ندارد، گفت: به دلیل حجم عظیم زائران در مهران، این مرز موقتا بسته شد.

به گزارش مشرق، سردار اسکندر مؤمنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی درباره انتشار شایعاتی مبنی بر خروج از مرز بدون روادید و همچنین بسته شدن مرزها گفت: به دلیل حجم بازگشت زائران از مرز مهران این مرز موقتا بسته شده و خروج زائر به عتبات برای شرکت در مراسم اربعین از این مرز امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: عبور از مرزها کماکان با گذرنامه و ویزا امکان پذیر است؛. داشتن ویزا شرط کشور عراق است و فعلا این کشور در مورد نداشتن ویزا مطلبی اعلام نکرده است پس با توجه به این مطالب عبور زائران از مرزهای جنوبی و غربی کشور تنها با گذرنامه و ویزا امکان پذیر است.

مومنی با اعلام اینکه هم اکنون تردد و تراکم زوار در مرزهای جنوبی و غربی کشور زیاد است از زائران درخواست کرد که خبرها را از منابع رسمی دریافت کنند و به شایعات توجه نکنند.

این درحالی است که امروز سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: از دیشب تردد شرکت‌کنندگان در اجتماع عظیم اربعین از مرزهای کشور به عراق بدون ویزا تنها با گذرنامه ممکن شد.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس