آیت‌الله وحیدخراسانی گفت: خداوند را باید شاکر باشیم که فرصت زیارت مرقد سیدالشهداء را نصیب مردم کرده است. هر قدمی که برای زیارت امام حسین (ع) برداشته شود ثواب حج را دارد.

به گزارش مشرق، این مرجع تقلید در دیدار سردار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان این‌که «خداوند را باید شاکر باشیم که فرصت زیارت مرقد سیدالشهداء را نصیب مردم کرده است» افزود: قضیه قیام و شهادت امام حسین (ع) فوق تصور و فهم است.

وی با اشاره به احادیث صحیح السند از امام معصوم ادامه داد: هیچ ملک مقرب و پیامبر مرسلی نیست مگر اینکه آرزو دارند خداوند زیارت حضرت اباعبدالله را نصیبشان کند.

این مرجع تقلید زیارت امام حسین (ع) را دارای ثواب بسیار زیاد دانست و تصریح کرد: خدمت به زائران سیدالشهداء برکات و ثواب غیر قابل وصفی دارد.

آیت‌الله وحیدخراسانی با اشاره به روایتی از امام معصوم افزود: هر قدمی که برای زیارت امام حسین (ع) برداشته شود ثواب حج را دارد.

سردار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور نیز در این دیدار با اشاره به استقبال پرشور مردمی نسبت به زیارت اباعبدالله (ع)، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در زمینه صدور ویزا، تغذیه و اسکان، حمل و نقل و مسائل امنیتی ارائه کرد.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس