کد خبر 502121
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد مرکزی اربعین از فراهم شدن امکان پرداخت نذورات و کمک‌های مردمی به برپایی کنگره عظیم اربعین از طریق تلفن‌های همراه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، اکبر هوشمند گفت: آن دسته از هموطنان عزیز که تمایل دارند در فیض پذیرایی از زائران اربعین حسینی مشارکت نمایند می‌توانند کمک‌های نقدی و نذورات خود را با شماره‌گیری کد #1040*741* به حساب ویژه کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین واریز نمایند.

به گفته وی، این کد USSD برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل فعال شده است و هموطنان می‌توانند از این طریق به هرمیزان که تمایل دارند نذورات و کمک‌های نقدی خود را اهدا نمایند.

 امکان پرداخت نذورات اربعین ازطریق تلفن همراه

هوشمند افزود: همچنین هموطنان عزیز می‌توانند با رجوع به سامانه اینترنتی نذر به نشانی www.nazr.net  وجوهات و کمک‌های نقدی خود را واریز نمایند.

به گفته وی، شماره حساب 1040 نزد بانک ملی و ملت قابل پرداخت در سراسر کشور نیز برای جمع‌آوری و ساماندهی نذورات ویژه اربعین اختصاص یافته است.

براساس این گزارش، ستاد بازسازی عتبات عالیات با همکاری هیئات مذهبی و تشکل‌های مختلف از سراسر کشور 47 موکب را در شهر نجف و کربلا و در مسیر راهپیمایی اربعین برپا کرده است.این موکب‌ها تا چند روز پس از اربعین برپا بوده و به خیل عظیم زائران اربعین خدماتی نظیر اسکان و پذیرایی ارائه خواهد کرد.

وجوهات و نذورات جمع‌آوری شده نیز در این موکب‌ها و برای پذیرایی از زائران هزینه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    0 0
    مشرق ممنون خیلی وقت بود که دنبال این میگشتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس