کد خبر 498672
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از آمادگی پایانه مرزی شلمچه و لزوم تردد زائران اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی از این مرز خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید رحمان موسوی با اشاره به فراهم شدن تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای تردد زائران از پایانه های مرزی خوزستان اظهار کرد: اقدامات خوبی در دو پایانه مرزی استان نسبت به سال گذشته انجام شده است. ضمن اینکه امسال پایانه مرزی شلمچه به منظور تردد اتباع خارجی در ایام اربعین اختصاص یافته و اتباع خارجه برای تردد به کشور عراق باید به پایانه مرزی شلمچه مراجعه کنند.

وی تأمین امنیت زائران اربعین حسینی را جزئی از مأموریت های ویژه پلیس استان خوزستان دانست و گفت: با توجه به تردد زائران امام حسین (ع) از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در ایام اربعین فرماندهی انتظامی خوزستان تدابیر ویژه ای برای تسهیل سفر زائران در نظر گرفته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از زائرانی که به صورت پیاده قصد عزیمت به پایانه های مرزی خوزستان برای حضور در مراسم ویژه اربعین دارند خواست تا حتما در روز و در مسیرهای تعیین شده حرکت کنند.

موسوی با تأکید بر اینکه همه زائران باید گذرنامه و ویزا داشته باشند گفت: در اربعین امسال خروج از مرز فقط با گذرنامه معتبر که ۶ ماه اعتبار داشته باشد، امکان پذیر است. افرادی که گذرنامه و ویزا ندارند نباید به مرزها مراجعه کنند.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دانشجو ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    0 0
    به جای استفاده از کلمه "اتباع خارجی"، از کلمه "مهاجرین" استفاده کنید خیلی بهتر است به هر حال کلمه "خارجی" بار معنایی بدی دارد و شایسته نیست برادران مسلمان و شیعه خود را با اینگونه الفاظ خطاب کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس