کد خبر 498255
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۳

دستگاه اطلاعاتی یک کشورعربی در هشداری امنیتی اعلام کرده است که سازمان جاسوسی تروریستی رژیم صهیونیستی (موساد) درصدد ترور رهبران مقاومت فلسطین در خارج از سرزمین های اشغالی فلسطین است.

به گزارش مشرق، منابع فلسطینی به نقل از پایگاه امنیتی « المجد» وابسته به مقاومت فلسطین خاطرنشان کردند: رژیم اسراییل درصدد ترور رهبران مقاومت فلسطین در خارج است، بدون آن که پیامدهای این اقدام را بسنجد و نگران لطمه خوردن روابطش با کشورهایی باشد که رهبران مقاومت در آنها حضور دارند.

المجد تاکید کرده است: این تصمیم پس از ناتوانی رژیم اشغالگر قدس در حل معمای تداوم عملیات های نیروهای مقاومت در کرانه باختری و قدس اتخاذ شده است.

رژیم صهیونیستی برای زمینه سازی ترور رهبران و فرماندهان مقاومت فلسطین،انتشار گزارش هایی را در رسانه های خود در خصوص اقدامات تروریستی سابق سازمان جاسوسی اسراییل (موساد) در کشورهای عربی و غیرعربی از جمله ترور شهید دکتر فتحی شقاقی بنیانگذار جنبش جهاد اسلامی و شهید محمود مبحوح از فرماندهان برجسته گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) شروع کرده است.

سرکردگان رژیم اشغالگر قدس می پندارند که رهبران و فرماندهان مقاومت فلسطین در اجرای عملیات ها در کرانه باختری و قدس نقش دارند.

مقامات رژیم صهیونیستی بارها صالح عاروری عضو دفتر سیاسی حماس در خارج را به هدایت عملیات های جوانان فلسطینی در جریان انتفاضه سوم در کرانه باختری متهم کرده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس