معصومه ابتکار سیاسی‌ترین عضو سازمان «غیرسیاسی» محیط زیست است؛ این روزها وی از انتخابات مجلس دهم سخن می‌گوید و دلیل علاقه‌اش به محیط زیست را « زمینه‌های فرهنگی وتربیتی پدرش» معرفی می‌کند.

گروه سیاسی مشرق - رسانه‌های مکتوب همواره نقش عمده‌ای در هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رسانه‌ای به عهده دارند که در این بین جایگاه روزنامه‌ها، جایگاه ویژه‌ای است. به همین منظور گروه سیاسی مشرق به تحلیل و بررسی محتوای روزنامه‌های متعلق به جریان اصلاح‌طلب می‌پردازد.

*****

روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات روز سه‌شنبه را با تمرکز بر دادگاه بابک زنجانی و حضور خانواده حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی آغاز کردند؛ از سوی دیگر این جریان رسانه‌ی از عدم فضای رقابتی مورد انتظار در فاصله چهار ماه تا انتخابات میان احزاب و جریان‌های سیاسی انتقاد کرد؛ همچنین روزنامه خانوادگی آرمان امروز مدعی شد که مخالفان حضور اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی در ماه سرنوشت ساز اسفند، «احمدی‌نژادی‌ها» هستند و از هم‌اکنون دوقطبی هاشمی- احمدی‌نژاد را کلید زدند.

به‌طورکلی آنچه می‌توان درباره خطوط روزنامه‌های امروز اصلاحات گفت، در محورهای زیر خلاصه می‌شود:

1. مانور بر تکذیب خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی

2. بررسی پرونده بابک زنجانی و ادامه سورپرایزهای وی برای افکارعمومی

3. بیان جزییات و حواشی دادگاه سعید مرتضوی

4. حمایت از اقدامات سیاسی معصومه ابتکار

5. دفاع از دستگیرشدگان شبکه نفوذ در روزنامه دولتی ایران در گفت و گو با علی مطهری

6. بازنشر متعدد سخنان حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی

7. استراتژی انتخاباتی اصلاح‌طلبان

سیاسی کاری خانم محیط زیست· روایت ابتکار از دنیای سیاسی‌اش

معصومه ابتکار سیاسی‌ترین عضو سازمان «غیرسیاسی» محیط زیست است؛ این روزها وی از انتخابات مجلس دهم سخن می‌گوید و دلیل علاقه‌اش به محیط زیست را « زمینه‌های فرهنگی وتربیتی پدرش» معرفی می‌کند. وی در پاسخ به رفتار سیاسی‌اش در نهادی غیر سیاسی به روزنامه قانون گفت: «من د‌‌‌‌‌ر همان د‌‌‌‌‌وره عضویتم د‌‌‌‌‌رشورای شهر هم به خاطر طرح مسئله برنج‌های آلود‌‌‌‌‌ه و مسئله پارازیت متهم شد‌‌‌‌‌م. این روالی بود‌‌‌‌‌ که از همان سال 58 شروع شد‌‌‌‌‌ و خواهر مری را به ارتباطات خاص و سیاسی‌کاری متهم می‌کرد‌‌‌‌‌ند‌‌‌‌‌.

الان هم د‌‌‌‌‌ارند‌‌‌‌‌ همان اتهام‌ها را می‌زنند‌‌‌‌‌.این‌ها وقتی فتوایی د‌‌‌‌‌ارند‌‌‌‌‌که اجازه می‌د‌‌‌‌‌هد‌‌‌‌‌آبروی افراد‌‌‌‌‌را برای رسید‌‌‌‌‌ن به اهد‌‌‌‌‌اف خاص ببرند‌‌‌‌‌،ازاتهام زد‌‌‌‌‌ن هیچ ابایی ند‌‌‌‌‌ارند‌‌‌‌‌. بااین توجیهات ازاین کارها زیاد‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌ه‌اند‌‌‌‌‌؛ تنها که من نبود‌‌‌‌‌ه‌ام. د‌‌‌‌‌وروبر ما زیاد‌‌‌‌‌ند ‌‌‌‌‌افراد‌‌‌‌‌ی که ازاین نوع آسیب‌ها د‌‌‌‌‌ید‌‌‌‌‌ند‌‌‌‌‌.فقط چیزی که خیلی آد‌‌‌‌‌م ر اناراحت می‌کند‌‌‌‌‌ این اضمحلال اخلاقی است.یعنی تهمت‌زد‌‌‌‌‌ن و تخریب کرد‌‌‌‌‌ن یکی ازابزارهای مهم د‌‌‌‌‌ربازی‌های سیاسی امروز شد‌‌‌‌‌ه است. این بسیار جای تأسف د‌‌‌‌‌ارد‌‌‌‌‌ وگرنه عالم سیاست همیشه این مسائل رابه د‌‌‌‌‌نبال د‌‌‌‌‌اشته است.»

سیاسی کاری خانم محیط زیست· گام‌های فرزند حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در نظریه‌پردازی انقلاب اسلامی

اصلاح‌طلبان از حضور نوادگان امام خمینی (ره) در انتخابات آتی راویت می‌کنند؛ از حضور حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان و از حجت‌الاسلام اشراقی و حجت‌الاسلام سید علی خمینی در مجلس شورای اسلامی خبر می‌دهند.

با این اوصاف سید احمد خمینی فرزند حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی که با انتشار عکس‌هایش در کنار سران فتنه در فضای مجازی انتقادات فراوانی را در مورد همسوی ایشان با آرمان‌های انقلاب اسلامی به جان خرید؛ از عدم توجه مسئولین به آرمان‌های انقلاب اسلامی هشدار می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    افسادطلبها که عاشق تفرقه در جامعه هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس