استاندار تهران گفت: شهروندان تهران درباره موضوع جمع آوری معتادان منتظر خبرهای خوبی باشند.

 به گزارش مشرق، شامگاه یکشنبه سید حسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده درباره نحوه برخورد با معتادان اظهار داشت: باید به این نکته توجه داشت که جمع آوری معتادان کار آسانی بوده اما نگهداری از آنان سخت و دشوار است.

وی افزود: جلسات هماهنگی میان دستگاه های مختلف در ارتباط با این موضوع برگزار شده و تلاش داریم معتادان در مراکزی که پیش بینی شده، طرح پاکسازی را سپری کنند.

هاشمی ادامه داد: برای اینکه دوره و مراحل پاکسازی با موفقیت بیشتر و به طور کامل انجام شود، مدت زمان حضور معتادان در مراکز را از سه ماه به ۶ ماه افزایش داده ایم.

وی اضافه کرد: شهروندان تهران درباره موضوع جمع آوری معتادان منتظر خبرهای خوبی باشند، چرا که با طرح های پیش بینی شده، بیش از ۶ هزار معتاد به مراکز نگهداری آسیب های اجتماعی منتقل خواهند شد.

استاندار تهران با اشاره به مراکز نگهداری معتادین در استان تهران عنوان کرد: تا قبل از شروع به کار دولت یازدهم تنها مرکز شفق برای نگهداری معتادان در تهران وجود داشت که به دلیل مشکلات بهداشتی تعطیل شد اما امروز مرکز اخوان با ظرفیت هزار نفر در شهر تهران و به منظور نگهداری معتادان راه اندازی شده است.

وی بیان داشت: همچنین مرکز نگهداری معتادان در فشافویه شهرری با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ تا پنج هزار نفر راه اندازی شده است.

وی بیان داشت: قرارگاه آسیب های اجتماعی استان تهران نیز با همکاری برخی نهادها و به منظور ساماندهی و نگهداری بیش از شش هزار معتاد در حال راه اندازی است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    40 ساله منتظریم
  • رضا ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    کی اتباع بیگانه غیر مجاز جمع آوری می شود که امنیت برای ایرانیان باقی نگذاشته اند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس