کد خبر 383683
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از آغاز جمع‌آوری روزانه ۱۰۰ معتاد متجاهر از سطح شهر تهران و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد اجباری خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، علیرضا جزینی قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، از آماده شدن مراکز نگهداری و ترک اعتیاد با ظرفیت 6 هزار و 800 نفر تا پایان سال در تهران خبر داد.

وی گفت: شهرداری تهران تقبل کرده که چند مکان با ظرفیت حدود 6 هزار و 800 نفر را تا پایان سال آماده و به ستاد مبارزه با مواد مخدر تحویل دهد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به این سوال که این مراکز با توجه به نزدیک شدن به پایان سال چه زمانی آماده می‌شوند گفت: اکنون مکان‌هایی با ظرفیت نگهداری 800 معتاد آماده بهره‌برداری است.

وی تاکید کرد: ما از امروز کار جمع‌آوری 800 معتاد متجاهر را آغاز می کنیم.

به گفته جزینی قرار است روزانه 100 معتاد متجاهر و در طرحی هشت روزه 800 معتاد جمع‌آوری شوند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    فکری به حال همه معتادان حضوریافته درسطح شهروفکری به حال بعدازآن که ازکمپ میایندکنیدمثلادراردوگاههای کاراجباری وتحت نظر،هم کارکرده باشندهم برای خودجامعه مضرنباشندماکه دیگرنمی دانیم بااینهاودستفروشان متجاهربه آرایشهای غلیظ درداخل ((مترو))مثلاموهای صورتی وپریشان چه کنیم که فرهنگ جامعه رانشانه میروند
  • تارا ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    این حرف های سخیف و مزخرف که اعتیادجرم نیست و بیماریست وبایدبه او کمک کرد رو بریزید دورهرجا معتادی دیده شد باید فورا به تیربارکشیده شودکه این ها مایه ننگ جامعه اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس