کد خبر 494448
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه با عصبانیت درباره تصویب طرح برچسب زدن کالاهای اسرائیلی تولیدشده در شهرک‌های صهیونیست‌نشین گفت که اتحادیه اروپا باید از کار خود خجالت بکشد.

به گزارش مشرق، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شدت دلخوری خود را از تصویب طرح برچسب زدن کالاهای اسرائیلی تولید شده در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اعلام کرد.

کمیسیون اروپا امروز چهارشنبه طرح برچسب زدن به کالاهای اسرائیلی تولید شده در شهرک‌های صهیونیست‌نشین را تصویب کرد.

مقام‌های اروپایی پیشتر هشدار دادند در صورتی که رژیم اسرائیل بعد از «برچسب زدن» کالاهای اسرائیلی، بار دیگر به سیاست خود برای گسترش شهرک‌سازی ادامه دهد، اتحادیه اروپا تدابیر بیشتری را بررسی خواهد کرد.

در حال حاضر این قوانین در فروشگاه‌های برخی از کشورهای اروپایی در حال اجراست به طوری که مشتریان بتوانند کالاهای تولید شده در شهرک‌های اسرائیلی را تشخیص دهند.

اسرائیل ضمن رد موضع اروپا درباره غیرقانونی بودن شهرک‌سازی‌ها در اراضی اشغالی با زدن برچسب ویژه بر کالاهای تولید شده در این شهرک‌ها مخالف است.

مقامات رژیم صهیونیستی طرح اتحادیه اروپا برای برچسب زدن به کالاهای این رژیم را مانع صلح و به معنای تحریم اسرائیل قلمداد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه فرانس 24، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز با عصبانیت و با ادبیاتی تند به این اقدام اتحادیه اروپا پاسخ داد. بنیامین نتانیاهو گفت که اتحادیه اروپا باید از این اقدام خود «خجالت بکشد».
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس