کد خبر 494333
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

حدود یک سال از انتشار دو مدل Galaxy A3 و Galaxy A5 سامسونگ می گذرد و این بار این دو مدل با طراحی متفاوت تر وارد بازار خواهند شد.

 به گزارش مشرق، بر اساس تصاویری که از این دو تلفن Galaxy A3 و Galaxy A5 منتشر شده، ظاهرا بلندگوها به پایین دستگاه منتقل شده اند. علاوه بر این فلاش LED هر دو مدل بسیار شبیه به S6 شده است. تغییر دیگری که در کل برای سری A تلفن های سامسونگ جدید به حساب می رود، استفاده از فلز در ساخت بدنه آن هاست که حالت براق مانند به آن ها داده است.
 
تصاویر نسخه های جدید Galaxy A3 و Galaxy A5 لو رفت
 
Galaxy A3 مجهز به صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی و Galaxy A5 مجهز صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی است که هر دو دارای وضوح HD هستند. چیپست به کار رفته در A3 یک چیپست Exynos 7580 مجهز یه پردازنده ۴ هسته ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز در کنار پردازش گر گرافیکی Mali-T720 است. در آن سمت Galaxy A5  با یک چیپست Exynos هشت هسته ای با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز و دو گیگابایت حافظه قرار دارد. مشخصات کامل تر این دو تلفن در زیر نمایش داده شده است.
 
تصاویر نسخه های جدید Galaxy A3 و Galaxy A5 لو رفت
تصاویر نسخه های جدید Galaxy A3 و Galaxy A5 لو رفت
 
احتمال نمی رود که این دو تلفن از اندروید مارشلو بهره ببرند و با همان نسخه ۵٫۱٫۱ وارد بازار خواهند شد. به نظر می رسد هر دو مدل A3 و A5 به سنسور اثر انگشت بر روی دکمه Home مجهز شوند. این قابلیت احتمال پشتیبانی آن ها را از Samsung Pay افزایش می دهد.

منبع: گویا‌آی‌تی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس